Swatch || H&M Nail polish

14:06 Nannick 0 Comments


Als eerste, sorry voor dit late artikel van vandaag. Ik was ietsjes later wakker geworden dan op de planning  stond. Ik heb nu lekker een extra lang weekend, omdat het Hemelvaart is! Gaat wel lekker zo met al die vrije dagen ;)! Maar goed, vandaag heb ik een artikel met een super leuk nagellakje. Namelijk van de H&M. De H&M heeft regelmatig nieuwe nagellak kleurtjes in haar assortiment zitten, die overigens maar een tijdje te koop zijn. Je zou het eigenlijk gewoon 'limited editions' kunnen noemen. Laatst bij de H&M zag ik een schattig potje liggen met super veel glittertjes. Ik, als glitter- addict, moest hem natuurlijk kopen.

Dit nagellakje viel me gelijk op door de felle gele dop en de hoeveelheid glitter die erin zat. Het is een klein en schattig flesje met een leuke opdruk. Er zit 7ml in, niet heel erg veel, maar ik denk niet dat je dat ooit op krijgt. Tenzij je zin hebt om elke dag glitter van je nagels af te halen. Het kwastje heeft een normale grootte en lakt fijn. Op de onderstaande foto's heb ik op één nagel de glitterlak aangebracht en op de andere nagels een nude kleurtje van Essence.


Hier heb ik 1 laag glitter aangebracht. Zoals je ziet is het met één laag nog best subtiel. Het geeft een heel leuk en speels effect. Het maakt de nagellak toch al snel minder saai. De glittertjes hebben een rozige kleur en zijn niet heel erg groot.


Op deze foto draag ik twee lagen. Hier kun je de glitter al een stuk beter zien en eigenlijk vind ik dat mooier dan wanneer ik één laag draag.

Ik vind dit een erg leuk lakje, het vrolijkt je nagels echt op. Tegenwoordig lopen er wel meer mensen met een glitter nagellak en de rest normale nagellak. Dit kleurtje is te koop bij H&M voor €1.95. Hij is niet heel erg lang meer te koop, volgens mij.

Wat vind jij van dit kleurtje? Fijne Hemelvaartsdag vandaag!

Als eerste, sorry voor dit late artikel van vandaag. Ik was ietsjes later wakker geworden dan op de planning  stond. Ik heb nu lekker een...