Celeb look || Keri Hilson

12:00 Nannick 0 Comments


Het is weer eens tijd voor een nieuwe editie van 'Celeb Look', waarin de mooiste make- up looks van celebrity worden besproken. Dit keer is Keri Hilson aan de beurt, deze prachtige Amerikaanse R&B zangeres draagt prachtige make- up! Keri Lynn Hilson is geboren op 5 december 1982 en is nu actief als zangeres en songwriter. We horen regelmatig van haar als ze weer een nieuwe single heeft, of in de hitlijsten staat. Ik hou wel van haar muziek, maar vanaf nu ben ik ook al fan van haar make- up. Laten we dat is van dichtbij bekijken...

Keri Hilson houdt van veel afwisseling in haar make- up looks, dat is leuk want dan wordt alles tenminste niet zo eentonig. Afwisseling is leuk, zo zie je ook dat ze meer kan dan alleen haar signature look. Hieronder bespreek ik een aantal mooie looks, van de ó zo mooie Keri Hilson!


Bij deze foto draagt ze een wat felle look, maar dat kan ze makkelijk hebben. De kleuren paars en bruin die ze gebruikt heeft, staan goed bij haar mooie getinte huid. Overigens heeft ze niet alleen mooie ogen, mooi haar, perfect gevormde wenkbrauwen, mooie lippen, maar ook perfecte witte tanden!


Keri Hilson haar haar is ten opzichte van de vorige foto totaal anders maar ook dit staat haar weer prachtig. Dit keer draagt ze wat licht kleurige oogschaduw met blauw omrande ogen. Ze had ervoor gekozen om haar lippen lekker nude te houden. Groot gelijk!


Keri Hilson houdt van afwisseling met haar haar, woehoe! Deze look vind ik echt heel mooi! Bruine oogschaduw met onder de ogen een knalblauwe kleur. Afgemaakt met prachtige koraal- kleurige lippen. Het staat haar zo mooi! 


De look die ze hier draagt vind ik ook erg mooi. Een paars met zwarte smokey eye, met prachtige (nep)wimpers. Toch vraag ik me af of Keri Hilson haar make- up zelf doet, of het een visagiste laat doen. Weet een van jullie dat?


Super gaaf kapsel, woehoe! Een mooie blush is het halve werk, zo ook hier. Wiej, die is mooi!


Dan komt opeens de classy Keri om het hoekje kijken, knal rode lippen met een zwarte wing eyeliner. En wederom: het staat haar prachtig. Die rode kleur past trouwens echt perfect bij haar shirtje! Daar is over nagedacht.


Blond haar en een getinte huid vind ik een perfecte combinatie, vooral bij Keri. En dan ook nog eens bruine ogen met fel blauwe oogschauduw, mooi! Pluspunten voor de nude lipkleur overigens.


Een super mooie roze lipkleur met goude oogschaduw, super gave combinatie! Ik wil ook een goude glitter oogschaduw, waar kan ik die kopen! Even serieus..? Ze heeft echt een prachtige ooglook gemaakt, en zoals gewoonlijk staat goud haar alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Het doet haar ogen echt mooi uitkomen. 


Dit vind ik nou een mooie foto, haar make- up is hier zo goed zichtbaar. Echt prach-tig! Een mooie nude ooglook, met een prachtige blush en lipgloss. Het haar wat ze op deze foto heeft vind ik haar het mooist staan van alles wat ze gehad heeft. Het past goed bij haar huid.  


Smokey eyes, hell yeah! Maar volgens mij iets te veel foundation Keri. 


Deze foto is niet heel scherp, maar wel scherp genoeg om te kunnen zien dat ze prachtige make- up op heeft en een prachtig egale huid heeft. 

Zoals ik al eerder aangaf draagt Keri bijna altijd weer een andere look, waarvan ik niet zeker weet of ze dat zelf doet of niet. In ieder geval zijn de looks altijd erg mooi en passen ze goed bij haar gezicht! 

Ik kan nu dus met 100% zeggen dat ik fan ben van Keri's muziek én make- up, en jij?

Het is weer eens tijd voor een nieuwe editie van 'Celeb Look', waarin de mooiste make- up looks van celebrity worden besproken....