New in || Cadeautjes sweet sixteen

12:00 Nannick 0 Comments


17 augustus word ik 16, ein-de-lijk, maar ik heb nu gewoon al mijn sweet sixteen party gehouden met 2 andere vrienden en vriendinnen. Het feest was overigens echt heel gaaf, ik heb heel de avond genoten. Het was zeker weten een avond om nooit te vergeten. We hebben zelfs, als verassing van onze ouders, in een limousine rondgereden, woehoee! Super vet natuurlijk! Van de mensen die uitgenodigd waren had ik geld verwacht (want dat vroeg ik ook), maar ondanks dat kreeg ik toch wat cadeautjes. Altijd leuk, natuurlijk. Die cadeautjes laat ik in dit artikel aan jullie zien.



Dit schattige fotolijstje was een van de eerste cadeautjes die ik kreeg. Fotolijstjes zijn altijd zo leuk om te krijgen, ik kan er geen genoeg van hebben. Alleen ik heb er al zoveel op mijn kamer staan, dus waar moet ik deze nu weer neerzetten? First world problems.


Een fel rood kleurtje van Essence, die had ik nog niet! Ik ben niet echt van de rood, maar dit kleurtje vind ik enorm gaaf. Gewoon zo'n 'in your face' kleurtje. Ik ga hem nog swatchen voor jullie.


Ook had ik 2 maskertjes gekregen. Eentje van de Hema en de andere van Montagne Jeunesse, die volgens mij best 'warm' aanvoelt. Ik ben heel erg benieuwd. Toevallig weet ik dat ik die van de Hema wel heel erg lekker vind, het ruikt lekker naar aardbeitjes.


Bij de DA verkopen ze sinds kort van die mini parfum flesjes voor ongeveer €5. Echt mega handig en ze zijn ook nog eens super lekker. Deze vind ik echt heel lekker. Niet te zoet en ook niet te zwaar, precies goed.


Ook kreeg ik van mijn lieve vriendinnetjes onder andere deze kwast, van de Hema. Dit is een kwast waarmee je poeder kan aanbrengen, eventueel ook blush en bronzer. Ik vind hem erg fijn, omdat de kwast zo lekker zacht is. Binnenkort komt hier een review van.


Woeehooe ik heb hem, finally! Je wilt niet weten hoe vaak ik de Hema inliep om deze blush te kopen, maar het telkens niet gekocht heb. Ik weet niet waarom, want hij is juist heel erg mooi. Waarschijnlijk omdat het patroontje weg gaat, maar ondanks dat blijft er alsnog een hele mooie kleur over. Dus je snapt het niet. Gelukkig heb ik hem nu als nog gekregen en ik ben er heel blij mee!

Dit waren voor zo ver de cadeautjes die ik had gekregen, niet veel, maar over het algemeen hebben we heel veel geld gekregen. Dat is mooi, want dan kan ik daar ook weer mooie dingetjes van gaan kopen. Ik zei net "voor zover", omdat ik volgende week nog een cadeau krijg van mijn lieve vriendjes en vriendinnetjes. Namelijk het Rosegold horloge van Oozoo, ja dat is diegene die zoveel op het Rosegold horloge van Michael Kors lijkt. Ik vind het zo lief van ze, echt een gaaf cadeau. Ik kan niet wachten om hem om te doen, als ik hem heb laat ik het natuurlijk aan jullie zien in een ander artikel!

Hebben jullie inmiddels allemaal al vakantie trouwens? Ik ben vandaag heel eventjes op school om mijn boeken in te leveren, woehoe! Fijne dag allemaal!

17 augustus word ik 16, ein-de-lijk, maar ik heb nu gewoon al mijn sweet sixteen party gehouden met 2 andere vrienden en vriendinnen. Het...