New in || De aller goedkoopste stijltang ooit!

12:00 Nannick 0 Comments


Een keer in de zoveel weken maak ik een wandelingetje door de Action. Een winkel met zoveel spullen dat je niet weet waar je het zoeken moet. Ik weet nooit waar ik moet beginnen dus snuffel ik alle rijen langzaam af. Eenmaal bij 'de beauty- afdeling' aangekomen zag ik opeens deze stijltang liggen. Een mini stijltang nog wel! Laat ik daar nou net op zoek naar zijn. Wat toevallig allemaal weer! Een stijltang van €2.50, ja je leest het goed: twee euro vijftig! Dat kan toch nooit goed zijn, of wel dan?


Ik had nog nooit een stijltang gebruikt, maar ik wilde het altijd al eens proberen. Vooral mijn lok begint nu aardig te groeien en helaas ook te krullen (wat ik overigens niet wil). Met deze stijltang probeer ik de slag in mijn haar te vermijden.


De stijltang is verkrijgbaar in 2 verschillende kleuren, in het roze en in het zwart. Ik ben niet zo'n roze- type dus ik heb lekker voor de kleur zwart gekozen. Lekker simpel. De stijltang zit goed verpakt in een kartonnen doos met om de stijltang heen nog een plastic papiertje. Op de verpakking staat een duidelijke beschrijving van hoe je een stijltang moet gebruiken en waar je voor moet uitkijken. Nou, ik denk wel dat dat al algemeen bekend is. Bij mij in ieder geval wel.


Ik vind het fijn dat 'ie zo compact is, hij ligt makkelijk in de hand en is super makkelijk mee te nemen. Hij past zelfs in mijn toilettas. Kei handig! Ik heb van mezelf al best veel haar, maar wel heel zacht. Deze stijltang krijgt het voor elkaar om mijn haar netjes stijl te krijgen. Voor €2.50 doet 'ie zijn werk heel goed. Het effect blijft dan wel niet heel lang zitten, maar een dag houd 'ie net vol! Ik ben dik tevreden over deze stijltang.


Het bevat een lang snoer, waardoor je wat speling hebt in het bewegen van een stopcontact naar een spiegel. Het aan en uit knopje zit tussen de 2 schijven, achter de 2 warme platen. Ik vind het wel een nadeel dat 'ie op die plek zit aangezien het daartussen best warm is, nadat je je haar hebt gestijld. Daar hadden ze wel iets beters op kunnen bedenken. Verder zijn de platen snel warm en zo'n mini stijltang is super handig voor als je niet zo heel erg lang haar hebt, net als ik.


Ik gebruik hem nu elke dag, en ik kan niet zonder! Overigens is een stijltang niet heel erg goed voor je haren, als je een van te voren een serum gebruikt kan dit prima elke dag. Binnenkort komt er nog een review over een goedkoop serum waar ik heel erg tevreden over ben. Stay tuned!
Ben je nog op zoek naar een stijltang en wil je er niet zoveel geld aan uitgeven, dan is deze mini stijltang van €2.50 wat voor jou! Ik zeg: rennen!

Gebruiken jullie een stijltang? Heb jij ook deze schattige mini stijltang van de Action al gespot, of heb je de grotere versie (€7.50)?

Een keer in de zoveel weken maak ik een wandelingetje door de Action. Een winkel met zoveel spullen dat je niet weet waar je het zoeken m...