NOTD || Sweet sixteen party

12:19 Nannick 0 Comments


Vandaag heb ik voor jullie even een snelle update! Namelijk van mijn nagels. Mijn nagels stemmen vandaag af met wat er gebeurt. Ik geef vandaag namelijk mijn sweet sixteen party met 2 andere vrienden. Al ben ik nog lang geen 16, pas op 17 augustus. Maar je kunt maar niet vroeg genoeg beginnen met feesten, toch? Daar horen natuurlijk ook feestelijke nagels bij. Dat kan natuurlijk niet zonder "Circus Confetti" nagellak, met de bijpassende naam, van Essence. Woeehooe! Kijk verder voor de feestelijke combinatie die ik gemaakt heb...

Alvast excuses voor de foto's die er nu aan komen, de glitters wilde niet mooi op de foto. Waarschijnlijk hadden ze niet zo'n fotogenieke dag, beetje jammer. Deze glitter versie van Essence is perfect om je nagels een touch- up te geven. Zo deed ik dat ook.


Ik heb al een hele tijd gel op mijn nagels zitten voor versterking. Dit keer ging ik voor een kleurtje, dat blijft er dan zo'n 3 weken opzitten. Het wordt naar mate wel wat saaier, steeds dezelfde kleur, maar gelukkig kon ik erover heen lakken. Dat deed ik met deze glitter nagellak. Hier had ik gelijk alweer spijt van toen ik dacht aan het eraf halen van de nagellak. Ah hel! Maar ik heb het er voorover. Anders staat 'ie ook maar zo zielig in het mandje alleen te zijn.


Ik vind het echt een kei leuk effect geven, vooral met die roze basis eronder. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om andere basiskleuren te gebruiken, bijvoorbeeld zwart (wat ook erg mooi is!).

Wat vinden jullie van deze combinatie? En wat staat er bij jullie op de planning voor dit weekend?

Vandaag heb ik voor jullie even een snelle update! Namelijk van mijn nagels. Mijn nagels stemmen vandaag af met wat er gebeurt. Ik geef...