Persoonlijk || Dagje Rotterdam, hallo Primark!

12:00 Nannick 0 Comments

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik me buiten Herveld, Andelst en Zetten bevond. Dat kwam gedeeltelijk door de hoeveelheid tijd die ik kwijt was aan school, jammer genoeg hou ik dan weinig tijd over om nog te kunnen gaan shoppen. Nu ik vakantie heb, en alle tijd van de wereld heb, kan ik me daar natuurlijk weer wel op gaan richten. Onderhand hoor ik de stemmetjes uit mijn kledingkast al roepen om meer zomerkleding. En ik moet zeggen dat ze groot gelijk hebben. Als meisje kan je natuurlijk nooit genoeg kleding hebben, maar dit keer is het menens. De niet- shop- periode eindigt vandaag!


Ik breng vandaag mijn eerste bezoekje aan de Primark. Ja ja mensen, in Rotterdam. Nannick zet haar eerste stap in de Primark. Nu doe ik alsof de Primark een soort hemel voor fashionlovers is, maar in feite is dat ook zo. Zonder te overdrijven. Geef toe, als je ooit wel eens bij de Primark bent geweest moet je bijna beamen dat het een onwijs gave winkel is. Of niet dan? Ik kan me haast niet voorstellen dat er mensen zijn die de Primark "haten". Misschien mensen die niet van drukte houden, maar dat is dan ook het enige. Het is wel grappig dat ik nu al zo lovend over de Primark spreek, terwijl ik er nog nooit ben geweeest. Maar uiteraard baseer ik mijn gedachtens niet op kling klare onzin, maar op meningen van anderen uit mijn omgeving. Die meningen geven toch duidelijk aan, dat ik er zo snel mogelijk heen moet. Vandaag dus!

 Ik ga samen met mijn 2 nichten, met ons autotje, Rotterdam onveilig maken. Dus mensen die daar dan ook zijn, kom niet naar de Primark. Je komt ons geheid tegen. Nee, dat is maar een grapje! Het zal er wel druk genoeg zijn. Wat overigens Primark's eigen schuld is, moeten ze maar meer filialen bouwen. Zoals in Nijmegen, die pas (!!!) in 2013 komt. Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd naar wat ze daar verkopen. Ik ga me geld vooral uitgeven aan sieraden (horloges, ringen, kettingen, etc.), handtassen en kleding (met name zomerkleding). Bij de Primark hebben ze heel veel (gave) sieraden, dus ik hoop goed te kunnen slagen. Laten we het hopen.

Ik laat jullie uiteraard, na afloop, nog een shoplog zien! Fijne dag allemaal :)

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik me buiten Herveld, Andelst en Zetten bevond. Dat kwam gedeeltelijk door de hoeveelheid tijd die ...