Persoonlijk || Let's take a photo #6

12:00 Nannick 0 Comments


Eigenlijk zou vorige week maandag het foto- artikel online zou moeten staan, maar in verband met school lukte mij dat niet. Vandaar dat ik vandaag een nieuwe editie van 'Let's take a photo' heb met foto's van de afgelopen 3 weken! Het zijn er dus wat meer dan normaal, maar hopelijk als nog leuk om te zien. De afgelopen weken waren verschillend, eerst was het zomer en was het rustig met school en de laatste weken was het herfst en druk met school. Zo zie je maar weer, het kan zomaar weer omslaan. Kijk mee naar mijn foto's!



Een aantal weken geleden toen het zo lekker weer was in Nederland kwam ik ineens met een vet goed idee (al zeg ik het zelf). Ik dacht ineens aan mijn cadeautje voor Kerst. Daarmee kun je namelijk zelf ijsjes maken, dat had ik nog nooit gedaan dus je begrijpt wel dat ik als een kind van 6 zelf mijn ijsjes zat te maken. Zo heb je maar weer 6 nieuwe ijsjes, met ook een paar cola- smaakjes. Die zijn het lekkerst!


Het blijft een prachtige combinatie, zwart met flakies! Op deze foto draag ik 'Night in Vegas' van Essence. En jeetje wat had ik hier een lange nagels, my god. Ik heb ze nu even kort gevijld, maar nu ik dit zie wil ik mijn lange nagels weer terug.


Zomer = tijd voor jurkjes! Mijn favoriete jurkje van vorig jaar kon ik weer aan. Jippiejajee!


En lekker weer betekent dus ook ijsjes!


Met school gingen wij naar het Kröller Möller museum, maar ik en mijn 2 vriendinnen Madelon en Lisan vonden het maken van foto's toch iets interessanter. Wat natuurlijk volkomen begrijpbaar is. Ik zou trouwens nooit naar dat museum gaan, echt heel saai. Ha-ha!


Time to sleep!


Hier begon de ellende al. Het typen van samenvattingen. Zo ongelofelijk saai.



Look of the day. Groene oogschaduw dat past bij mijn groene blouse.


Outfit of the day. Hallo!


Als afsluiting van de schooldag of schoolweek ga ik met mijn vriendinnen altijd mini- loempia's met chilisaus eten. Kei lekker en werkt verslavend. Pas op.


Gel nagels met een kleurtje! En daar zijn mijn korte nagels. Maar wel voorzien van een leuk zomers kleurtje!


Vorige week had ik een familiefeest, omdat mijn oom 50 jaar was geworden. Het was echt gezellig! Hier sta ik met mijn lieve nicht op de foto.


Bloemen in ons huissie.



Ik ben zo blij met deze trui he. Die heb ik in Dresden gekocht voor maar €7. Hij is gewoon echt te cute en zit ongelofelijk lekker. Ik krijg er veel lieve complimentjes over.


Drukke planning voor de proefwerkweek.


Na een lange tijd heb ik weer wat besteld bij de H&M. De laatste tijd vind ik de H&M een beetje minder qua kleding en service. Mijn bestelling komt altijd vet laat binnen en de kleding is altijd een beetje het zelfde. Dit keer had ik een jurkje bestelt en een basic blauw met wit hemd. Zo'n shirt waarbij de eerste gedachte is: "Typisch H&M shirtje".


Dit is het jurkje wat ik besteld had. Ik vind hem echt onwijs leuk en perfect voor de zomer met al die kleurtjes :).


 "Lezen van langere teksten", Nederlands is zo saai.



Yay! Het palette uit de Cruise Couture limited edition van Catrice, waarvan jullie gister een review van konden lezen.


Het EK is begonnen, hap Nederland hap!


Ik kleedde me ongemerkt die dag in het rood- wit- blauw. Niet eens expres, haha!


Maatschappijleer, het stomste vak ever, leren voor de proefwerkweek!


Happy en wazige foto. Hij blijft leuk :D


Na een lange tijd toch weer de crack nagellak gebruikt. Ik weet nog steeds niet of ik het nou mooi vind of niet. Aan de ene kant vind ik het gaaf maar ook weer slordig.


 Kwart voor 1, ik zeg tijd voor lunch!


Het begin van de proefwerkweek, ik ben nu al moe en ik wil nu al slapen. Zat even in een dipje.


Genieten van een waterijsje terwijl het buiten regent, tegenwoordig kan het allemaal!


Ik was beneden op de bank aan het leren voor de proefwerkweek, iedereen was weg, het was echt lekker rustig. Tot dit ding mijn rust kwam verstoren. Pats boem weg concentratie. Heel fijn.


Powernap op de bank, moet ook gebeuren in zo'n drukke week.


Ik ben altijd zo blij als ik weer danstraining heb. Ik dans bij de dansschool L2D in Zetten :D. Maakt de dinsdag altijd een stuk leuker, en ik ga het echt missen in de vakantie.


Pakketje! Daar wordt ik altijd blij van, helemaal als ik al weet wat erin zit...


Woehooee! Bij Beautybeforebreakfast.nl had ik het blush by 3 palette van Sleek gewonnen. Ik ben er zo blij mee, want ik wilde hem zo graag, omdat 'ie zo mooi is!



Ik heb het "Lace" palette gewonnen, het palette met (naar mijn mening) de mooiste kleuren. Vooral de middelste kleur. Verlieeeeeefd!


Hup Nederland Hup!


Haha, ik heb alle geluksvogeltjes op de tv geplakt. Maar ze hebben niet echt gewerkt, jammer genoeg.


Volgens mij is er iets aan de hand met mijn nail art effect topper van Essence. Er zit een laag in het potje waar helemaal geen glittertjes zitten, ook niet als ik heel hard schud. Hebben jullie dit ook, of overkomt alleen mij dit?


Mijn nagels zijn in feestelijke stemming.


Jeej! Nieuwe schoenen. Ze zijn van suède en best wel hoog, nu ben ik nog groter.


Sinds kort heeft Essence ook parfum aan haar assortiment toegevoegd. Er zijn een paar nieuwe geuren waarvan ik "Like a trip to new york' de lekkerste vind. Maar uiteraard was die bij 'mijn Kruidvat' uitverkocht. Alleen 'Like a new love' was er nog, ik kon hem niet laten liggen. Uiteindelijk vind ik hem toch wel heel lekker! Lekker zoet ;).


Van opa en oma mochten mijn broertje en ik iets lekkers gaan halen voor bij de koffie. Nou daar krijgen ze spijt van. Een aarbeientaart mét slagroom van €12. Ha-ha! Hij was lekker jong!


Volgens mij zit gekheid in de familie...


Cute <3


Lekker ontbijt op vaderdag. Happy vaderdag papa!


Ik heb zojuist een nieuw record gehaald! Ik heb het voor elkaar gekregen om binnen 10 minuten een wing eyeliner te maken. En dat in één keer goed. Vroeger kon ik nog geen eens een normaal lijntje neerzetten, nu doe ik dat met gemak. Ik moet alleen nog even oefenen op de wing. Maar ik ben erg tevreden met dit resultaat!


De geluksvogeltjes bij ons in huis hebben er geen zin meer in, ze stoppen ermee.

Dit waren alweer de foto's van afgelopen week. Wat heb jij de afgelopen weken gedaan?
 Tot over 2 weken! 

Eigenlijk zou vorige week maandag het foto- artikel online zou moeten staan, maar in verband met school lukte mij dat niet. Vandaar dat...