Review || Sleek Blush by 3 "Lace"

12:00 Nannick 0 Comments


Sleek is een prachtig merk, een merk met altijd perfecte kwaliteit en mooie paletten. Toen bekend was gemaakt dat Sleek met 2 blush by 3 paletten aan kwam zetten, was ik gelijk verkocht. Oh wat waren ze mooi en ik moest en zou ze hebben. Een blush palette, mijn aller eerste, met 3 prachtige kleuren en super goede kwaliteit. Toen kwam op een zonnige dag de winactie van Beautybeforebreakfast.nl om de hoek kijken, waarbij ik één van de 2 blush paletten van Sleek zou kunnen winnen. Ik sloeg mijn slag en deed alles wat ik moest doen, ik wilde zou graag het "Lace palette". Ongeveer een week later stond ik te springen van blijheid met dit palette in mijn hand. Ik was blij! Lees verder voor de complete review en eye candy, want oh ik kan het niet vaak genoeg zeggen: wat is 'ie mooi...

Sleek is een merk wat houd van een strakke lay- out, waar ik eerlijk gezegd fan van ben. Een mat zwart doosje met alleen het merk 'Sleek MakeUp' erop. Ik ben fan. Nadeel is wel: het wordt snel vies. Lang leve de schoonmaakmiddelen!


Het doosje is vergeleken met de Sleek Divine- paletten iets kleiner. Op de foto lijkt het op een huge- ass palette, maar in werkelijkheid valt dit een beetje tegen. Dat zegt overigens niets over de inhoud hé...
Wat mij ook opviel, in positieve zin, is het logo van Sleek. Het is nu strak, mat en klein, niet meer groot, glimmend en diagonaal. Veel beter zo, als je het mij vraagt. Netjes en overzichtelijk, daar hou ik wel van.
Verder is het doosje exact hetzelfde, mét binnenin een spiegel. Toch altijd wel handig! Ook al wordt 'ie binnen no- time weer vies. Het gaat om het idee.


Woohoooo! Is 'ie niet mooi?


Ik zeg: eye candy!


Het palette bevat, zoals de naam al zegt, 3 kleuren. 3 prachtige kleuren die ik stuk voor stuk niet zou kunnen missen. Dit is het "Lace" palette, wat mij betreft het mooiste palette uit de serie van 5. Het zijn voor mij namelijk de meest draagbare kleuren, voor een lichte huid helemaal!


Oranje blush, is iets wat ik nog nooit eerder op had gehad. Ik had er totaal geen beeld bij van hoe het mij zou staan. Uiteraard droeg ik deze oranje blush tijdens de wedstrijd van Nederland bij het EK. Wat nu eigenlijk een beetje te laat is, excusez- moi. De middelste kleur schijnt een dupe te zijn van de welbekende blush Orgasm van NARS. Daar ben ik heel blij mee, want ik vind dat de mooiste kleur blush ever. En die zit nu in dit palette, woehooe! Lucky me. De rechter kleur blush maakte me toch wel even aan het schrikken, zo'n felle kleur blush dat zoveel pigment heeft. Dat gaat nooit goed komen, binnen de kortste keren loop ik door Herveld als een clown. I'm sexy and I know it!

Crochet, Guipure, Chantilly

Het leukste gedeelte: de swatches! Oh serieus, nu ik dit typ heb ik gelijk zin om de blush weer te gebruiken. Afgelopen dagen heb ik namelijk niet anders gedaan, haha! Links zie je de swatches met één veeg en rechts uitgeveegd. Over de pigmentatie hoef ik niks te zeggen, aangezien Sleek daar altijd gewoon heel duidelijk in is. Gewoon pats boem kleur. Wat overigens heel fijn is, maar wel betekend dat je moet oppassen met het aanbrengen anders loop je gegarandeerd rond als een clown. 

De 2 buitenste kleuren zijn mat en de middelste bevat een prachtige hoeveelheid shimmer. Ik ben er verliefd op! Tot nu toe heb ik alleen de middelste kleur gedragen, morgen ga ik lekker voor de fel roze kleur! De swatches op mijn gezicht zien jullie wel in een face of the day!


Al met al ben ik heel erg blij dat ik dit palette gewonnen heb. Bedankt Maud! Ik draag de blushes elke dag met plezier, ik heb afscheid genomen van mijn geliefde 'Color Bomb' blush van Catrice en hallo tegen deze 3 pretty kleurtjes gezegd. 

Het Sleek blush by 3 palette is verkrijgbaar in meerdere varianten voor €13 per palette (dus €4.30 per kleur) bij de webshop van Sleek. Je kunt hier alleen met een creditcard betalen, helaas

Sleek is een prachtig merk, een merk met altijd perfecte kwaliteit en mooie paletten. Toen bekend was gemaakt dat Sleek met 2 blush by 3 ...