EOTD || The Blue One

12:00 Nannick 0 Comments


Ik had zin in oogschaduw, maar ik had geen zin in oogschaduw op de manier hoe ik het altijd doe. Ik had zin in iets anders, gewoon iets anders. Niet altijd maar standaard bewegend ooglid en crease en onderste wimperrand. Ik bedacht me om met één kleur een look te maken. Toen ik naar buiten naar de lucht keek wist ik het, blauw wordt het! Kijk verder voor mijn snelle en simpele look.

Voor de blauwe look gebruikte ik de donkerblauwe kleur, vol met shimmer, "Glitz" uit het Oh So Special palette van Sleek.


Oké, stiekem heb ik toch 2 kleuren gebruikt. Om te blenden heb ik namelijk een highlighter kleur gebruikt. Oeps ;). Hoe heb ik deze look gemaakt? Nou heel makkelijk. Ik pakte mijn oogschaduwkwast en dipte hem in de blauwe oogschaduw. Die bracht ik aan rond mijn hele oog. Dus op mijn onderste wimperrand en bewegend ooglid tot onder de crease. Op de foto's lijkt het alsof er op mijn bewegende ooglid een hele andere kleur zit (stom licht), maar in feite is het hetzelfde. Excusez- moi! De blauwe kleur op mijn bewegende ooglid blendde ik omhoog met "Oh, It's Toffeeful" van Catrice. Ik maakte de look af met een eyeliner en mascara. That's it!



Ik vind de look heel simpel, maar ook mooi. Ik kreeg er op school ook complimentjes over, wat ik erg leuk vind. Jammer genoeg heb ik geen full face foto's gemaakt, anders had je het beter kunnen bekijken. Je ziet het blauw erg duidelijk waardoor mijn ogen er nog beter uitspringen.

Gebruikte producten:
- Essence oogschaduwbasis - review
- Sleek "Glitz" (Oh So Special palette) - review
- Catrice mono eyshadow "Oh It's Toffeeful" - review
- Maybelline One by One mascara
- Essence Eyeliner pen - review

Dragen jullie ook wel eens vaker één kleur oogschaduw? Wat vinden jullie van deze look?

Ik had zin in oogschaduw, maar ik had geen zin in oogschaduw op de manier hoe ik het altijd doe. Ik had zin in iets anders, gewoon iets a...