EOTD || The wing eyeliner

12:00 Nannick 0 Comments

Het is me gelukt! Oh yeah! Jullie willen niet weten hoelang ik heb geoefend, gevloekt voordat ik eindelijk een wing eyeliner voor elkaar had. Ik weet niet wat er was, maar (alweer een tijdje terug) had ik binnen 10 minuten op allebei de ogen een wing eyeliner zitten. Terwijl ik normaal een half uur zit te prutsen om alles een beetje gelijk te maken. Met als resultaat dat het lijntje bij mijn rechteroog mooier en strakker gekruld zit dan bij mijn linkeroog. Altijd hetzelfde liedje. Dit keer dus niet! Ik was er zo happy mee dat ik gelijk foto's ging maken. Misschien is dit voor jullie een te overdreven reactie, maar dat maakt niet uit!


Ik vind een wing eyeliner altijd zo mooi, maar het is zo moeilijk om te maken. Enige oefening is wel nodig! Zo heeft het voor mij een tijd geduurd voordat ik een simpele eyeliner kon zetten, nu doe ik dat met een fluitje van een cent. Een wing eyeliner kan ik nu dus ook, wat natuurlijk nog niet zonder tegenslagen gaat. Maar ik zie een stijgende lijn haha!



Ik probeer een wing eyeliner altijd op verschillende manieren, ik weet nog steeds niet welke ik fijner vind. Soms begin ik met de wing, maar het kan ook fijn zijn om eerst met het lijntje te beginnen. Welke manier ik nu gebruikt heb? Allereerst zette ik een diagonale streep vanuit mijn buitenste ooghoek naar mijn Wenkbrauw. Toen zette ik het rechte lijntje en als laatste verbond ik de wing met het rechte lijntje. Deze manier gaat makkelijk en er kan niet zoveel fout gaan. Wat ik wel altijd fijn vind bij het maken van een wing eyeliner is dat het puntje scherp is. Anders kan er wel heel veel fout gaan, haha.


Omdat een wing eyeliner op zich best opvallend is heb ik de rest van mijn make- up heel neutraal gedaan. Ik draag wel gewoon foundation en blush maar op een subtiele manier! Mijn oogmake- up bevat alleen eyeliner en mascara. Lekker neutraal, maar toch mooi! Op de bovenstaande foto's heb ik trouwens nog mijn oude haarkleur, kijkt heel anders haha. Inmiddels ben ik mijn rode/paarse haar gewend.

Zet jij vaak een wing eyeliner of niet? 

Het is me gelukt! Oh yeah! Jullie willen niet weten hoelang ik heb geoefend, gevloekt voordat ik eindelijk een wing eyeliner voor elkaar ha...