Essence Colour & Go nagellakjes worden vernieuwd vanaf augustus 2012

13:00 Nannick 0 Comments


Ik ben dol op de lakjes van Essence en Catrice, ze zijn goedkoop en hebben echt leuke kleurtjes in het assortiment zitten. Daarom vind ik het helemaal leuk als Essence 2 keer per jaar het assortiment op de schop neemt. Voor de vernieuwing van dit seizoen zijn alle nagellak kleurtjes aan de beurt, de Colour & Go lakjes wel te verstaan. Alle Colour & Go lakken worden vernieuwd, nieuwe kleuren én nieuwe verpakking. Dat belooft veel goeds. Lees verder als je benieuwd bent welke kleuren we begin augustus in de schappen kunnen verwachten.

Zoals ik al zei krijgen de Colour & Go lakken ook een nieuwe verpakking. De kleine en langwerpige verpakkingen zijn verleden tijd. De lakken krijgen nu een iet wat ronde verpakking. Ik weet niet wat ik van moet vinden, ik denk dat ik de vorige verpakking leuker vind. Misschien valt het als je ze in het echt ziet wel mee. Bovendien gaat de prijs ook wat omhoog. Van €1.29 gaan ze naar €1.59, daar tegenover staat wel een inhoud van 8ml in plaats van 5ml (wat overigens erg weinig is). 

De Colour & Go lijn zal in totaal 44 kleuren bevatten, waarvan 6 Nude Glam lakjes. Er komen een aantal nieuwe kleuren bij, maar er gaan er ook veel uit het assortiment. Sommige lakjes zijn nog hetzelfde gebleven, maar zitten nu dus alleen in een andere verpakking. De namen van de nieuwe lakjes heb ik voor jullie dikgedrukt.

Absolute Pure | Sparkling Water Lily | Space Queen | Sweet As Candy | Party Princess | Free Hughs |Naughty & Pink
Ultimate Pink | Off To Miami | Modern Romance | English Rose | Time For Romance | Do You Speak Love | Femme Fatal 


Redvolution | Gorgeous Bling Bling | I’m So Very | Little Miss Sunrise | Boho Chic | Cookie Love
Gold Fever | Chic Reloaded | 1000 Miles Away | Wanna Say Hello | Absolutely Blue | Date In The Moonlight



Let’s Get Lost | The Boy Next Door | What’s My Name | Ballerina’s Charm | Break Through | Oh My Glitter!
Stuck On You | I’m Bluetiful! | Love’s Recipe | Wanna Be You Sunshine | L.O.L | Walk On The Wild Side



Go Bold! | Icy Princess | Grey-t To Be Here | I’m The Boss | Black is Back | I Love Bad Boys
Hazelnut Cream Pie | Iced Strawberry Cream | Cotton Candy | Iced Latte | Café Olé | Cookies & Cream

Er zitten weer een aantal mooie kleuren bij! Ook de namen zijn weer leuk bedacht, zoals altijd. Ik vind toch dat er veel nieuwe kleuren bijzitten, wat natuurlijk erg leuk is! De oude lakjes zullen plaats moeten maken voor de nieuwe Colour & Go lakken, dus gaan er een hoop uit het assortiment (waarschijnlijk te koop met korting). De lakjes die waarschijnlijk uit het assortiment gaan, staan hieronder. Ik weet niet zeker of deze informatie juist is.
NR33: Just in case
NR34: Walk of fame
NR35: Movie star
NR36: Enchanted fairy
NR38: Choose me
NR39: Lime up!
NR43: Where is the party?
NR46: Wake up!
NR48: Meet me now!
NR51: Meet me yellow
NR53: You belong to me
NR60: Fateful desire
NR63: Think pink
NR65: Camouflage
NR66: Shiny godness
NR67: Make it golden
NR68: High spirits
NR70: Nude it!
NR71: Trendsetter
NR73: Princess prunella
NR74: Sure azure
NR75: Gleam in blue
NR76: Hard to resist
NR78: Blue addicted
NR79: Viva la green
NR81: No doubt
NR82: Rich and pretty
NR83: Luxury secret
NR84: Midnight charm
NR85: Galactic black
NR86: A lovely secret
NR87: Passion for fashion
NR88: Falling in love
NR89: Kiss me goodbye
NR90: I want that!
NR91: Glamourus life
NR92: Better late then never
NR93: C'est la vie!
NR98: Walk on air



De vernieuwde Colour & Go lakjes kun je rond augustus 2012 in de schappen zien liggen, waarschijnlijk duurt het nog even voordat alle filialen voorzien zijn. Wat vind jij van de nieuwe verpakking?

Ik ben dol op de lakjes van Essence en Catrice, ze zijn goedkoop en hebben echt leuke kleurtjes in het assortiment zitten. Daarom vind ...