Inspiratie || Colour Blocking

12:00 Nannick 0 Comments


Colour blocking: een van de trends die ik echt super gaaf vind! Al die kleuren staan zo lekker vrolijk bij elkaar. Ik word al blij als ik de bovenstaande afbeelding bekijk, wat trouwens echt het perfecte colour blocking voorbeeld is. Ah, i love it. Ik zal colour blocking altijd blijven dragen, ook al is het niet meer in de mode. Het blijft gewoon zo leuk. Om iedereen een handje te helpen met het combineren van felle kleurtjes, heb ik voor jullie een inspiratie artikel vol met colour blocking afbeeldingen. Denk aan kleding, schoenen, nagellak en zelfs colour blocking food!






































Wat vind jij trouwens van de colour blocking trend? Het is al een behoorlijke tijd "in", heb jij al iets in je kast hangen? Als ik een iPhone heb, wil ik sowieso dat roze met groene hoesje!! Super vet.

Colour blocking: een van de trends die ik echt super gaaf vind! Al die kleuren staan zo lekker vrolijk bij elkaar. Ik word al blij als ...