Inspiratie || Cuteness

12:00 Nannick 0 Comments


Het wordt onderhand een gewoonte van mij om bij alles "aaaaaaaaaaaaawh wat schattug" te zeggen. Bij elk beestje dat ik tegenkom, wat ook maar een klein beetje schattig is, zeg ik dat. Het is toch schattig om al die diertjes te zien, kom op wie vindt dat nou niet leuk? Laatst was ik op weheartit.com aan het kijken onder het kopje 'animals', ik betrapte me erop dat ik haast bij elke foto "aaaaaaaaaaaaawh wat schattug" dacht. En geloof me, dat waren aardig wat foto's. Het leek me schat.. eh.. leuk (!) om die allemaal in één blogpost te zetten. Ik ben benieuwd hoe vaak jij hebt gedacht "aaaaaaaaaaaaawh wat schattug". Eerlijk zijn, volgens mij ben ik niet de enige die dat zo vaak denkt!


























Hoeveel keer heb jij "aaaaaaaaaaaaawh wat schattug" gedacht? Share! Ik hoop dat ik binnenkort een hamster mag, dan kan ik daar elke dag "ahw, wat ben jij schattig" tegen zeggen.

Het wordt onderhand een gewoonte van mij om bij alles "aaaaaaaaaaaaawh wat schattug" te zeggen. Bij elk beestje dat ik tegenk...