Inspiratie || Quote's

12:45 Nannick 0 Comments

"Become who you are", vind ik een hele mooie quote. Een quote die ik heel mijn leven bij me draag. Het is zo belangrijk om je zelf te worden, te zijn en te blijven. Er zijn al genoeg anderen. Ieder mens is uniek, dus gedraag je gewoon naar jezelf, dan zien mensen jou ook echt staan. Je voordoen als iemand anders heeft geen nut, dit hou je niet je hele leven vol. Wees gewoon jezelf en wees daar happy mee. 


Ben jij ook wel in voor wat lifestyle quote's? Voor dit artikel heb ik een paar mooie en inspirerende quote's uitgezocht. Nu wil ik aan het einde van dit artikel weten welke quote jij het mooiste vind en waar je je ook echt aan houdt. 



































Heb jij ook een 'lifestyle quote'? Zo ja, deel het bij de comments!

"Become who you are", vind ik een hele mooie quote. Een quote die ik heel mijn leven bij me draag. Het is zo belangrijk om je zel...