Inspiratie || Summer

12:00 Nannick 0 Comments


Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de "zomer", ik uitte mijn teleurstelling over mijn zomervakantie. Ik schreef dat het zoveel regende, nu zijn we een aantal dagen verder en het regent nog steeds!! Waar blijft de zomer? Of een nog betere vraag: waar blijft de zon en de 30 graden? Om mijzelf en jullie toch in een zomerse stemming te kunnen krijgen, bedacht ik me dat ik wel een inspiratie artikel online kon zetten met alleen maar zomerse foto's. Konden we dat zomerse gevoel ook maar vasthouden na het lezen van dit artikel, jammer genoeg is dat zomerse gevoel al weg zodra ik één blik naar buiten werp. Zomer? Dat zit er voorlopig nog niet in (denk ik). Wel in het buitenland, maar niet in Nederland. Maar we blijven duimen, althans ik.


































Zo hé, ik heb nu wel zin in zon, zee en strand. Jullie ook? Denken jullie dat er dit jaar nog een goede zomer komt?

Een tijdje geleden schreef ik een artikel over de "zomer", ik uitte mijn teleurstelling over mijn zomervakantie. Ik schreef d...