Limited Edition || Catrice Cucuba

12:00 Nannick 0 Comments


Ik zat er al een tijdje op te wachten, over na te denken waar ze nu weer mee zouden komen. Ik heb het over de limited editions van Catrice. Op de een of andere manier weten ze me altijd te verassen, net zoals deze keer. Deze limited edition bevat zelfs losse pigmenten, waar ik heel blij mee ben! Eindelijk een goed budget merk komt met losse oogschaduw, hoelang ik daar wel niet op gewacht heb. De kleuren die Catrice heeft uitgekozen vind ik stuk voor stuk prachtig, ik wil ze allemaal! Oh yeah! De rest van de collectie ziet er ook goed uit en neemt je mee naar de Caribische eilanden met warmbruine en bronzen tinten, mosterdgeel, helder koraal en zacht mintgroen. Omdat het nog even duurt voordat we de producten kunnen kopen (augustus/september), laten ze ons al kwijlen bij de persfoto's. 

Loose Eye Shadow (€2,99)
- 01 Sunny Side, 02 Reggaeton, 03 Salsa Cubana, 04 Havana Drum, 05 Take It Mint.




Liquid Shimmer Eye Liner (€3,99)
- 01 Take It Mint en 02 Reaggaeton


Soft Lip Colour (€3,99)
- 01 Salsa Cubana en 02 Be All Smiles


Bronzing Powder (€4,49)
- 01 Brown


Ultimate Nail Lacquer (€2,49)
- 01 Sunny Side, 02 Reggeaton, 03 Salsa Cubana, 04 Havana Drum, 05 Take It Mint


Ik vind deze collectie echt heel leuk! De losse pigmenten zien er sowieso goed uit, die kunnen voor mij nu al niet meer tegenvallen. Alle kleuren zijn gewoon heel mooi, vooral die laatste in '05 Take It Mint'. Dat vind ik echt een mooie kleur om als oogschaduw te gebruiken. De eyeliner en de bronzer spreken me daarentegen minder aan, maar de nagellakjes dan weer wel! Vooral de laatste 3, beetje pastel kleurtjes!

Jullie begrijpen zeker wel dat ik niet kan wachten totdat deze collectie in de winkels ligt. Grote kans dat ik alle losse pigmenten en nagellakjes koop. Zoals altijd geldt: op = op, dus wees er snel bij. "Cucuba" is in de maanden augustus/september verkrijgbaar bij het Kruidvat en Trekpleister.

Ik zat er al een tijdje op te wachten, over na te denken waar ze nu weer mee zouden komen. Ik heb het over de limited editions van Catr...