Limited Edition || Essence "Colour Arts"

12:00 Nannick 0 Comments


Ik mag jullie vandaag voorstellen aan de nieuwe trend edition van Essence, en niet zomaar een trend edition maar een hele leuke! Weet je nog de limited edition van Catrice, met die mooie losse pigmenten? Essence komt nu ook met losse pigmenten, alleen dan veel meer en nog mooiere kleuren! Met daarbij ook de genodigde andere make- up producten. Helemaal leuk, kijk snel verder als ook jij je enthousiasme niet langer kan tegenhouden. Ik ben er in ieder geval wel heel enthousiast over. Het liefst wil ik deze limited edition voor iedereen zoveel mogelijk verborgen houden, zodat alle pigmenten onverwachts komen en ik ze allemaal kan kopen. Maar zo ben ik natuurlijk niet ;). Klik snel verder.

Colour Arts Pigments EUR 2,49  


 
 
 

Colour arts eye base EUR 1,79


Colour arts lip base EUR 1,79


Colour arts nail base EUR 1,50


Colour arts multi tasker EUR 1,29


Colour arts mixing jars EUR 1,29


Wat is dit een te gekke limited edition zeg, Essence is weer origineel geweest! Ik wil alle losse pigmenten, serieus alles! Waarschijnlijk zijn ze allemaal binnen no- time uitverkocht, maar ik ga mijn best doen. Het is toch super gaaf, nu kan ik zelf nagellak, oogschaduw en lipstick maken met elke kleur die ik maar wil. Ik zeg: geniaal! Ben ik de enige die zo enthousiast is?

Wat vindt jij van deze limited edition? Slimme zet of niet?

Ik mag jullie vandaag voorstellen aan de nieuwe trend edition van Essence, en niet zomaar een trend edition maar een hele leuke! Weet je ...