OOTD || Collar

12:00 Nannick 0 Comments


Op al die Amerikaanse blogs, weheartit en lookbook zag ik telkens een leuk shirt met een collar voorbijkomen. Een collar is eigenlijk een soort kraagje, om de rand van je shirt. Ik vind het er zo enorm gaaf en cute uitzien! Ik moest en zou ook een shirt met een collar hebben. Een aantal dagen terug, toen ik in Arnhem was, zag ik zo'n shirtje bij de Vero Moda. 2 zelfs! In het donkergroen en deze dan in het zwart/wit. Uiteindelijk had ik voor de zwart/witte gekozen en ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om hem gelijk in de kast te hangen. Vandaar dat jullie er nu ook een outfit of the day van zien!

Zien jullie niet iets aan mij? Ik heb namelijk mijn haar geverfd! Woehoee, eindelijk weer eens een keertje! In eerste instantie wilde ik voor knalrood gaan (zoals je op deze foto kan zien), maar dat hebben ze alleen maar in permanente kleur. Dat is voor mij sowieso al geen optie, want ik wil niet aan een kleur 'vastzitten'. Als het me niet bevalt moet het er wel uit te spoelen zijn. Na de hele DA, Kruidvat, Etos en de DIO hebben afgezocht heb ik voor dit kleurtje gekozen. Al moet ik zeggen dat de kleur er op de verpakking meer rood uitzag, nu op de foto's en in het echt heeft het meer een paarse gloed. Ik had liever rood, maar eerlijk gezegd vind ik dit ook echt heel leuk staan. Wat vinden jullie?


Maar goed, zoals altijd dwaal ik een beetje af, want ik zou jullie mijn outfit laten zien. Deze blogpost was niet bedoelt om over mijn nieuwe haarkleur te gaan praten. Dus: outfit! Oh ja, mijn leuke shirtje met een collar. Ik zat te bedenken hoe ik dat shirt in godsnaam moest combineren, aangezien het best wel wijd zit aan de onderkant. Los laten hangen boven een spijkerbroek was geen optie, te slordig. Ik was er al wel over uit dat ik het een beetje nonchalant in mijn broek moest stoppen. Net zoals op de bovenstaande foto. 

Op het moment dat ik deze blogpost schrijf heb ik deze outfit ook aan en ik snap niet waarom ik een kort broekje aan heb getrokken. Ik zie nergens zon en het regent, waar ging het mis? Maar daar heb ik schijt aan, ik heb lekker in mijn korte broekje mijn rapport opgehaald. 



Deze outfit heb ik helemaal afgemaakt met mijn geliefde rode All Stars! Inmiddels heb ik ze zo'n 2 maanden en ik heb ze bijna elke dag met plezier aan! Eerst wilde ik nooit All Stars, omdat me voeten daar net reuzen in lijken. Nu ben ik daar een beetje vanaf gestapt en loop ik vrolijk rond met rode All Stars! Ik hou van ze.
Als ik hierbij simpele zwarte schoentjes had aangetrokken was de outfit in z'n totaal denk ik minder leuk, die rode schoenen zorgen ervoor dat ze er echt uitspringen! 


Ik voel me helemaal happy in deze outfit. Dat komt ook omdat ik helemaal in mijn nopjes ben met mijn nieuwe blouse. Wat vinden jullie van deze outfit? Hebben jullie ook al 'de collar' gespot in de winkels en oh ja, laat ook even je mening achter wat je vindt van mijn nieuwe haarkleur.

Op al die Amerikaanse blogs, weheartit en lookbook zag ik telkens een leuk shirt met een collar voorbijkomen. Een collar is eigenlijk een...