Personal || Let's take a photo #8

12:00 Nannick 0 Comments


Yeah! Het is weer tijd voor mijn favoriete artikel, waarin ik jullie al mijn (Instagram) foto's van de afgelopen 2 weken laat zien. Deze afgelopen 2 weken stonden geheel in teken van vakantie, ik laat het woordje "zomer" maar weg, want daar merk ik toch niks van. Ik ben blij als ik op vakantie ga, over een paar weken. Hierboven zien jullie trouwens, naar mijn mening, de aller lekkerste chips ever. Hiervoor mag je me best midden in de nacht wakker maken. Geen probleem. Ik geef je een overzicht van mijn afgelopen 2 weken....



We waren een weekendje weg met ons gezin de buren, in Brabant. Het was heul gezellig en heb het er echt leuk gehad. Deze foto is gemaakt door mama, even een 'dochter-vader-momentje'.


De omgeving bij ons vakantiehuisje, groen, groen en nog eens groen. Ohja, en huisjes.


Die groene chips is echt kapot lekker joh!


Een outfitje of the day, hier droeg ik mijn geliefde Primark blouse. Deze outfit vind ik best chique en ook heel leuk!


Ik voelde me een paar daagjes niet zo fit (met als gevolg dat ik vlak voordat we een weekend weg gingen ziek werd) en dus gaf Lisan mij deze chocolaatjes, hoe lief is dat?


Een dag doorbrengen op bed met laptop op schoot, een van mijn favoriete bezigheden in de vakantie.


Haha, dit moment was zo grappig. Ik was op een feestje en droeg een t- shirt met een schattige watermeloen, maar ik had in eerste instantie helemaal niet door dat ik ook een watermeloen aan het eten was. Haha, het matcht! Yeah!


Nieuwe verslaving: Song Pop. Echt een super leuke app, waarbij je liedjes moet raden binnen een bepaalde tijd. Gevarieerd met verschillende categorieën zoals 90's, 80's, Modern Rap, Today's Hits en Ultimate 2000's. Pas op: werkt verslavend.


Toetjeeeee!


Een van de eerste dagen dat het super lekker weer was tijdens mijn vakantie, gelijk naar het strand!


Gezellige avondjes buiten zitten met leuke mensen, ik hou van de "zomer".


Gat van Hagen, lekker in de zon bakken. Ik ben overigens wel iets bruiner geworden, yay!


HEY, that's me!


Nagels even fel geel gelakt voordat we weg gingen. Hier heb ik trouwens echt té lange nagels, het werd irritant dus ik heb nu weer wat kortere nagels.


Avondje werken tussen de boompjes.


Ik ging logeren met Lisan en we konden het Ben & Jerry's ijs niet weerstaan. Dat is zo lekker ijs, niks kan daaraan tippen!


Eventjes wezen shoppen @ Zetten. De Eye Shadow Pens zijn fijn, hier heb ik ook een review over geschreven. De review over de Teeez producten komt er nog aan.


Pannekoeken bakken voor 6 personen, dan ben je wel even bezig ja.


Ontbijt! Brood met gekleurde muisjes ook al was er geen meisje geboren. Gewoon omdat het lekker is.


Outfit of the day, heel simpel maar ik vond het ook wel stoer staan. Ik hou trouwens echt van mijn ring met een kruis. Super vet!


Eye of the day, die zagen jullie hier ook voorbij komen op de site.


Look met de Eye Shadow Pens van Catrice.


BBQ'en!


Oeeh lekker fruit!


Nu ik deze foto bekijk ziet het er niet zo smakelijk uit, maar dit was citroengrasijs met gegrilde ananas. Men, wat was dat lekker zeg! Ik ben sowieso een echte ananas liefhebber, maar dit mag mijn moeder wel vaker maken. Dit was overigens niet het enige lekkere toetje dat we aten.


Weer druk bezig voor de site, ik moet een hoop dagen vooruit schrijven, omdat ik natuurlijk op vakantie ga naar Italië. Ik heb er onwijs veel zin in.


Goodmorning vanuit Mierlo!


Met lieve mama!


Natuur.


Mijn uitzicht die dag (ik lag de hele dag te zonnen).


Mooie rozen bij ons op de eetkamertafel.


Fanatiek kolonisten van Catan aan het spelen. Ons enige en ook favoriete spel ever! Dit is echt heel leuk. Bij dit potje had ik overigens bijna gewonnen!


Woehoe, de Nijmeegse 4-daagse komt er weer aan, dus ook de zomerfeesten. Zaterdag begon het al met feesten, ik was toen bij Matrixx At The Park met 2 vriendinnen. Ik heb een geweldige avond gehad, was alweer een tijdje geleden dat ik 'uit' ging.


The morning after: brood met aarbeitjes.


Altijd leuk een avondje uit, maar met water en modder worden mijn schoenen er niet beter op.
Before/ after. Gelukkig was mijn moeder zo lief om mijn All Stars schoon te maken.


Het resultaat van een bezoekje aan mijn nagelstyliste. Goed verzorgde, en korte, nageltjes!

Ik heb echt 2 top weken gehad! Elke dag had ik wel iets leuks gedaan, en zo hoort het ook te zijn in de vakantie. Ik kijk al uit naar de komende 2 weken. Goed leven!

Fijne maandag allemaal!

Yeah! Het is weer tijd voor mijn favoriete artikel, waarin ik jullie al mijn (Instagram) foto's van de afgelopen 2 weken laat zien. D...