Personal || Let's take a photo #9

12:00 Nannick 0 Comments


Kijk wat leuk! Ik heb even een "logo" voor 'Let's take a photo' gemaakt, ik vind hem leuk! Wederom waren mijn afgelopen 2 weken 2 succesvolle weken! 2 weken waarin ik leuke dingen met vriendinnen en vrienden heb gedaan, geshopt, genoten van alle regen die met bakken uit de lucht viel en hard aan de site heb gewerkt. Ik geef je voor een paar minuten een kijkje in mijn leven met behulp van foto's! Koekje, thee en een lekkere stoel? Mooi, want het zijn weer een hoop foto's. Kijk mee.


Met mijn lieve broertje! Die dag hadden we een aantal mooie 'broer & zus' foto's gemaakt voor opa en oma! Heel veel mensen zeggen dat wij op elkaar lijken, maar eerlijk gezegd zie ik dat helemaal niet.


Hard aan het werk voor de site, ik moest meer dan 20 artikelen vooruit schrijven. Daar ben je echt een hele tijd zoet mee hoor! Gelukkig is het geen straf om te doen ;).


De tribal nail art, die jullie hier ook konden zien. Ik vind hem erg goed gelukt, het zat dan ook voor een week op mijn nagels. Lang!


Het was alweer een hele tijd geleden dat ik een masker op had gedaan. Ik koos dit keer voor een masker van Montagne Jeunesse, daar konden jullie eergisteren een review van zien! Ik vond hem echt lekker. En ik was voor een half uurtje roze, altijd al willen zijn!


Dagje shoppen met Roel en Lisan. Dit keer gingen we lunchen bij de Hema. Ik had een bakje fruit, mango sinaasappel drankje, pizzabroodje en een croissant. Ja ik had honger, maar dat heb ik altijd :)!


Zelf kokoskoekjes gemaakt. Ik ben helemaal gek op kokoskoekjes! Super lekker!


Nicki Minaj geeft 15 oktober een concert, daar zou ik best wel eens naar toe willen. Haar nummers vind ik heel erg vet, ook al ziet ze er zelf niet uit. Het is een concert, het gaat om de muziek, toch?


Weer bezig voor de site, dit keer was de Illuminating blush van Hema aan de beurt. De review konden jullie hier lezen.


Yay! Eindelijk een mini, uber schattig nagellakje van de Etos. Ik had 2 Dove producten gekocht, want die waren in de aanbieding. Moeilijke keuze, uiteindelijk koos ik toch voor geel.


Koken met Madelon! Ik heb geen idee hoe dit heet, maar het zijn gebakken aardappeltjes met spek, italiaanse groente en woksaus. Super lekker!


Oh yeah! Een nieuwe H&M catalogus, gelijk maar door gebladerd en aangekruist wat ik wil hebben. Dit keer was het niet veel. Allemaal een beetje hetzelfde.


Op de fiets met muziek in mijn oren. Het was echt vet raar weer die dag. 's Ochtends fietste ik met een jas en een sjaal en had ik het koud en 's middags kon ik me zonnebril opzetten en had ik het niet normaal warm.
Sjaal en zonnebril, dat kan ook alleen in Nederland ;).


Samen met een vriendin maakte ik een smoothie! We mixte 2 kiwi's, 1 banaan, 1 appel, 1 peer en ananas- ijs samen en gooide het allemaal bij elkaar. Dat was echt super lekker, en gezond!!


Vrijdagavond was avondje zomerfeesten in Nijmegen. Yes we did it, we zijn in de Booster geweest! Super vet was het, de 2e keer werd het zelfs saai.


Opruimwoede. Mijn make- up bakken waren hard nodig. Ik heb uiteindelijk best veel weggegooid, alleen het geen wat ik niet meer gebruik of wat te ranzig is om te bewaren.


Koken voor ons gezin! Dit was hetzelfde recept wat je op de foto eerder dit artikel zag. Dit keer koos ik voor wat minder groente, daar zijn mijn ouders niet zo gek op.


Blij met mijn nieuwe oortjes. Ik gebruikte eerst altijd van Apple, die ik gratis bij mijn iPod Touch/Nano kreeg, maar die waren aan vervanging toe. Jeetje, hier komt goed geluid uit. Ik heb nu oortjes van de Hema!
Hier heb ik trouwens mijn haar anders gedaan, mijn lok zit opzij met een schuifje. Wat vinden jullie ervan?


Bij ons in het dorp zit een G- star outlet met onwijs gave broeken. Dit was daar een van, eentje waar ik al een tijdje op zat te azen. Ik vind hem onwijs stoer. Het heeft een lichte kleur met een super laag kruis. Echt super vet. Ik zeg: nieuwe favoriete broek. Er komt zeker nog wel een outfit of the day van!


Vrijdagavond waren mijn ouders een avondje weg, samen met mijn broertje kozen we ervoor om 'Madagaskar' te gaan kijken. Heerlijk, een film waar je niet bij na hoeft te denken en alleen maar hoeft te lachen. Daarna was 'Save The Last Dance' aan de beurt, blijft een mooie en leuke dansfilm!


Yeah! Daar zit ik in. Als je ooit in Nijmegen bent, tijdens de kermis of de zomerfeesten, ga zeker in de Booster. Het lijkt heel eng, maar dat was absoluut niet zo. Echt een super vette attractie. Ook een mooi uitzicht over Nijmegen. Het is alleen wel tering duur (€6 voor nog geen 3 minuten).


Winged eyeliner voor die dag!


Wow! Mooi weertje in Nederland. De zon scheen, OH MY GOD. Yes she did!


Met lief vriendinnetje Madelon!


Dit liedje is serieus echt heel gaaf! Nooit gedacht dat Michael Jackson zo'n super vet nummer zou maken. Michael Jackson is natuurlijk al lang overleden, dit nummer zal vast nog niet helemaal klaar zijn geweest en dat producers het hebben afgemaakt. Hebben ze goed gedaan, want het is nu mijn favoriete nummer! Echt een super vette beat zit er in. "Even though the king is gone, the beat goes on and on".


Story of a beautyblogger: groene nagellak op mijn linkerhand en blauwe nagellak op mijn linkerhand. Je ziet hier 'Artful' van P2 en 'Let's Get Lost' van Essence. Beide kleuren kunnen jullie deze week op lovebeautyandmore.nl verwachten.




Op 1 dag 10 artikelen geschreven, record!



Met mijn Vogue tas (die ik bij de Vogue kreeg) naar het strand! Helemaal in het zwart, achter af niet zo'n strak plan.


Met lief vriendinnetje Cynthia!


Onze vakantiebestemming op Italië, woeehoe lekker warm! Op dit moment ben ik daar nu! Er komt wel gewoon elke dag een artikel online, heb hard vooruit geschreven.



Een kleurrijke ochtend, gekleurde muisjes op brood.

Kijk wat leuk! Ik heb even een "logo" voor 'Let's take a photo' gemaakt, ik vind hem leuk! Wederom waren mijn afg...