Persoonlijk || Let's take a photo #7

12:00 Nannick 0 Comments


2 juli is het vandaag. Een nieuwe maand is weer begonnen. Aangezien het alweer 2 weken geleden is dat het laatste 'Let's take a photo' artikel online stond, is het weer tijd voor een nieuwe. Dit keer best veel foto's, met zoals altijd eten, make- up, fashion en lieve vriendjes en vriendinnetjes! De afgelopen weken zijn weer voorbij gevlogen en ik heb echt 2 hele leuke weken gehad. Kijk mee...


Coco cola Cherry, heb je die smaak ooit wel eens geprobeerd? Zo niet, dan vind ik persoonlijk dat je dat wel een keertje moet doen. Deze smaak vind ik zelfs lekkerder dan de originele Coca Cola. In een tussenuur op school haal ik het meestal. Beetje jammer dat het nu vakantie is, maar ik heb overal een excuus voor! Nog geen 5 minuten lopen en ik ben bij de c1000.


De dag nadat Nederland de voetbalwedstrijd had verloren en het EK moest verlaten ging ik met een aantal vrienden het dorp in (want we hadden een tussenuur). Ik had er niet over nagedacht, maar al die oranje tompoucen zijn natuurlijk in de aanbieding! Haha toch nog een voordeel dat Nederland verloren had. Ik, als tompouce liefhebber, geniet daar extra veel van. We hadden nu 4 tompoucen voor maar 1 euro.


Ik had na een lange tijd weer een voldoende voor wiskunde, woehoee! Ik was erg blij met mijn 6.8, want dat was het cijfer van de toets uit de proefwerkweek. De twijfel sloeg toe, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen.


De week na de proefwerkweek kreeg ik alle cijfers terug en ik heb het voor elkaar gekregen om geen enkele onvoldoende te halen. Ik heb hem hard gestrest die week, waar stress wel niet goed voor is! Ik was echt heel blij met mijn cijfers!


Nog één extra nagelwiel laten bestellen, dit keer heb ik alle Essence nagellakjes geswatcht.


Nagels lakken met nude kleurtjes!


Dit was het uiteindelijke resultaat, ik was er niet erg tevreden over. Het ombre effect was wel goed gelukt alleen door de spons zat mijn hele vinger onder de nagellak. Dit krijg je er bij de nagelriemen er niet zo makkelijk vanaf. Het zag er een beetje rommelig uit.


Toen ik dit las was mijn hele dag weer goed. Dankjewel Mona. 


Bloggen met de slome Blogger, altijd leuk...


Als afsluiting van VWO 4 zijn we met een paar klasgenootjes naar de McDonald's geweest. Het was echt super lekker en heel gezellig. McDonald's, daar zeg ik geen nee tegen. Wat overigens heel begrijpelijk is, toch?


Favoriete serum, hier komt binnenkort nog een artikel over. Deze komt van de Action, ongeveer 2 euro. Haha, kost geen drol daar.


De dag van ons sweet sixteen party, WAT MOET IK IN GODSNAAM AAN? Kledingcrisis, as always. Uiteindelijk droeg ik: zwarte schoentjes, zwarte panty, zwart rokje, wit t-shirt met print en een spijkerblouse (op de eerste foto kan je het een beetje zien).


Mijn nieuwe mascara zorgt voor lange wimpers, woehoee! Raad bij de comments welke dit is, wedden dat jullie het nooit gaan raden ;). Één hint: rood.


Als verassing van onze ouders mochten Roel, Lisan en ik voor ons feest in een limousine rondrijden. Woehoee! We waren er allemaal zo verbaasd over, het was echt super vet.


Met lieve Roel en Lisan!


De dag na ons feest had ik 's avonds een dansuitvoering/wedstrijd. Oh, dat was zo vermoeiend. Het ging zo ongelofelijk slecht (volgens mijn gevoel), waarschijnlijk doordat ik zo moe was. Dat helpt natuurlijk niet echt voor een goede prestatie. Maar ik was samen met Lisan als nog 2e van onze dansgroep geworden. Alweer 2, serieus: wat heb ik met 2?


The day after: gebakken ei. Altijd op zondag, want dan ben ik te lui om brood te smeren enzo.


Kopje thee met 3 schepjes suiker. Lekker zoet man.


Ik ging mijn kamer en kledingkast opruimen en dit is wat ik tegenkwam. DIDDLE! Herkennen jullie dit nog? Diddle plaatjes spaarde ik vroeger en ruilde ik met iedereen die ik tegenkwam. Ik was even vergeten hoeveel ik er had verzameld. Jeetje, een hele grote klapper vol. Ik vond het echt leuk om weer terug te zien, zou bijna weer verder gaan met ruilen. Ghege!


Fotolijstje gekregen, maar wat moet ik hiermee? Ik heb al zoveel fotolijstjes dat ik niet weet waar ik ze allemaal neer moet zetten. Dilemma.


Resultaat na het opruimen: een nette opgeruimde kamer :).



Hallo vloer in mijn inloopkast, jou heb ik lang niet gezien. Het geeft een goed gevoel dat opruimen!


Rode nagellak.


Een van de redenen waarom ik nooit lipstick draag. Het is irritant, je moet telkens bijwerken, binnen een paar minuten zitten er nog een paar velletjes en that's it. Het erge is nog dat het ook afgeeft aan je glas. Daar irriteer ik me echt aan, ben ik dan raar?


Oh yeah, ik match met de Coca Cola Cherry fles.


Vans versus All Stars, Lisan versus Nannick. Ik ging een avondje buiten chillen met Lisan en Madelon...


.... dat is nooit serieus. Dat blijkt wel weer uit deze foto. Ik heb 4 armen oh yeah, altijd al willen hebben.


Dinsdag ging ik lekker een dagje shoppen met Lisan, gewoon in Arnhem. Aan het einde van de middag vonden we het tijd om het V&D café binnen te stappen. Toen ik een sapje met ananas en sinaasappel zag staan was ik en dat drankje verkocht. Oh my god, wat is dat lekker. Voortaan drink ik dit als ik bij de V&D ben. Eens een ananas- liefhebber, altijd een ananas- liefhebber. Lisan nam iets met ijskoffie ofzo (links).


In het Kruidvat kwam ik deze kleur tegen, deze rode kleur vind ik zo enorm vet! Uiteindelijk is de kleur wat anders geworden, aangezien dit permanente verf was. Ik heb liever dat je eruit kan wassen. Voor het geval dat het lelijk is, je weet maar nooit.


Bij de Bijenkorf kwam ik deze Coca Cola flessen tegen, volgens mij zit er echt Cola in. Super vet, alleen dat vind ik zonde om op te drinken. Deze flessen krijgen een mooie plek op mijn kamer en dienen als decoratie.


Nieuw blouse van de Vero Moda, met collar! Jullie zagen het eerder in een shoplog en outfit of the day, ik ben er helemaal verliefd op. €10.


Als dit geen foute schoenen zijn, dan weet ik het ook niet meer.


Spiegelfoto, haai!


Zowat de hele dag in de auto gezeten, lekker in het zonnetje met dak open. Heer-lijk!


Mijn nieuwe haarkleur! In het begin moest ik er erg aan wennen en twijfelde ik heel erg, maar na alle positieve reacties van andere mensen te horen moest ik toegeven dat ik het zelf ook wel erg gaaf vind! De eerste ochtend nadat ik mijn haar had geverfd en ik in de spiegel keek, schrok ik van mezelf. Haha, even vergeten dat ik mijn haren had geverfd.


Afgelopen vrijdag had ik officieel vakantie, ik moest mijn rapport om half 10 ophalen (ik moest zelfs me wekker ervoor zetten!). Over het algemeen ben ik tevreden over mijn rapport, al kan het natuurlijk altijd beter.


Multitasking: socializen en knuffelen tegelijk. Wij, als broer en zus, kunnen dat als de beste. Hier komt zoveel emotie bij kijken. Echte liefde.


Koude pannenkoeken als lunch, altijd lekker! Dit heb ik trouwens alleen als we de dag van te voren pannenkoeken hadden gegeten hoor.


Chaos in de Primark. Paniek. Maar wel heel erg goed geslaagd, wat ik heb gekocht zien jullie morgen!


PAN geraakt! Woehoee!


Zaterdagavond was Rockin Park bezig in Nijmegen, een super leuk festival waar ik zeker bij had willen zijn. Ik zat zaterdagavond alleen naast Rockin Park te chillen en niet binnen te feesten. Beetje jammer, maar als nog heb ik genoten van de muziek. Elbow en Snow Patrol waren echt goed.


Chillen @ het Goffertpark. Kleedjes, bier, frisdrank, zon, gezelligheid, goede muziek: check! Wat wil je nog meer?


Ik @ het Goffertpark. 


Outfit of the day!


Ik hou van dit horloge, kijk die schattige bloemetjes!


Koopjes van de Primark, zo blij met alles!

Al deze foto's maken deel uit van een geweldig begin van mijn vakantie. Tot nu toe heb ik elke dag wel wat gedaan, heer-lijk die afspraken. Als het zonnetje blijft komen ben ik helemaal blij! Dit keer viel het toch wel mee met de hoeveelheid voedsel foto's?

Heb jij afgelopen weken nog iets leuks meegemaakt? Fijne dag allemaal!

2 juli is het vandaag. Een nieuwe maand is weer begonnen. Aangezien het alweer 2 weken geleden is dat het laatste 'Let's take a...