Review || Catrice "Coolibri" limited edition Eye shadow Pens

12:00 Nannick 0 Comments


Afgelopen week ging ik met een vriendin langs het Kruidvat, met als doel wat make- up spulletjes te kopen van de 'Coolibri' limited edition van Catrice. Het was even afwachten of 'ie er al was, maar gelukkig stond deze collectie me vrolijk aan te kijken (en ik haar). De vrolijke en felle kleuren spetterde van de producten af en ze sprongen zo in mijn tas mee naar huis. Daar zat ik dan op mijn fietsje terug naar huis met 2 geweldig mooie Eye shadow pens in mijn schattig tasje van de Primark. Ik kan in ieder geval al zeggen dat ik er heel enthousiast over ben, wil je weten waarom? Lees dan deze review verder.

Om even te beginnen met mijn indruk over de gehele collectie. Ik kan me nog herinneren dat ik jullie in een blogpost vertelde dat ik alle eyeshadow pens en nagellak kleurtjes wilde hebben. Toen ik de collectie zag, was ik daar gelijk maar van afgestapt. De nagellakjes zagen er niet 'wauw' uit, bovendien dekken ze allemaal niet helemaal goed. Voor mij waren het 'net niet' nagellak kleurtjes. Wat betreft de jelly cheek tint, die zag er nogal smerig uit. Het rook niet lekker en het leek me sowieso niet handig om dit elke dag te gebruiken. Toen bleven de eyeliner en de oogschaduw pennen nog over. Met de eyeliner, die daar lag, had ik niks mee, maar met de eyeshadow pennen wel! Alle kleuren stonden er nog. Ik vond alle kleuren mooi, maar uiteindelijk heb ik gekozen voor 'Birds Flying High' en 'Virgin Forest'. Een fel groen en blauw kleurtje.


De oogschaduwpennen zijn omringt door een plastic huls. De huls geeft de kleur van de oogschaduw aan, zo kan je ze makkelijk herkennen in je stash. Ik vind de verpakking er echt super leuk uitzien, lekker vrolijke klerutjes. Leuk detail: dat zilveren vogeltje op de verpakking is het kolibri vogeltje, het vogeltje waar de "Coolibri" collectie op geïnspireerd is. Deze eyeshadow pens kun je uit de verpakking omhoog draaien, als je draait totdat je niet meer verder kunt heb je oogschaduw van 3cm lang. Daar kun je volgens mij nog wel een tijd mee vooruit!


Dit zijn de kleuren die ik heb gekocht. Echt felle kleuren! Als je meer van de onopvallende kleuren bent, is deze collectie niet iets voor jou. Het is namelijk alleen maar kleur! Ik vind het leuk om opvallende kleuren te gebruiken, al is het maar een simpel randje. Het is toch iets! Deze oogschaduwpennen vind ik helemaal te gek! Je kunt ze op verschillende manieren gebruiken. 1: op je onderste wimperrand, 2: als eyeliner en 3: op je bewegend ooglid of in de crease. Ik zeg, mega handig. Ik heb ze allemaal al een keer geprobeerd en alle 3 de manieren verlopen prima. De pennen doen hun werk goed. Nannick is tevreden.


En dit is nog het mooist van allemaal. Jeetje wat een pigment! Wow! Ik was echt blij verrast toen ik naar mijn hand keek. Het zijn 2 echte zomer kleurtjes met allebei wat shimmer. Deze swatches zijn gemaakt zonder oogschaduwbasis en met maar één veeg. 1 veeg en dit soort pigment komt om de hoek kijken, was dat bij alle oogproducten maar zo. Ik vind beide kleuren erg mooi en ook perfect om met elkaar te combineren. Heb je even geen zin om een hele ooglook te maken? Pak deze pennen erbij en je bent binnen een minuut klaar! De blauwe pen op je onderste wimperrand en de groene als eyeliner, net zoals ik vandaag ook op heb. Ik was binnen no- time klaar met mijn make- up.

Deze pennen zijn best creamy, ze glijden makkelijk over je huid. Juist daarom dacht ik dat het niet zou lang zou blijven zitten, maar daar zat ik 100% naast. Deze mooie pennen houden het met gemak een hele dag vol, zonder bij te werken en zonder in de lijntjes te gaan kruipen. Helemaal top, ik ben enthousiast. Long lasting zijn ze zeker. Ook het eraf halen ging niet zo makkelijk, dat geeft maar weer aan hoe goed ze overal tegen bestemd zijn.


Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik ben dik tevreden met deze oogschaduw pennen. Eigenlijk wil ik de rode en goude variant nu ook kopen, maar we doen het niet. Ik kan me inhouden. De Eye Shadow Pens zijn te koop voor €3.49 bij het Kruidvat en Trekpleister. De 'Coolibri' is een limited edition, dus maar tijdelijk verkrijgbaar. Wees er snel bij als je er nog iets van wilt kopen. Ik heb een vaag vermoeden dat deze collectie snel uitverkocht zal zijn.

Heb jij al iets van de "Coolibri" limited edition?

Afgelopen week ging ik met een vriendin langs het Kruidvat, met als doel wat make- up spulletjes te kopen van de 'Coolibri' limit...