Review || Hema Illuminating blush

12:00 Nannick 0 Comments


Toen ik dit product kreeg was ik blij, heel blij! Op de een of andere manier zat deze mooie blush toch ergens in een verstopt hoekje in mijn stash. Nog niet eens aangeraakt! Wat doet zo'n mooie blush daar? Ik zou het niet weten. Één ding wist ik wel zeker, ik moet hem nog reviewen! Sinds kort ben ik helemaal fan van blushes en daarbij kan deze Illuminating Blush van de Hema niet ontbreken!

Oh, wat issie toch mooooi! Deze beauty ligt voor €4.50 in de schappen. Hij ligt er al een hele tijd, dus het kan ook zo zijn dat 'ie niet meer verkrijgbaar is. Ik weet namelijk niet of dit een limited edition is of niet.
Je hebt in ieder geval ook nog een andere variant, alleen dan in bruintinten (nummer 02, bronzer). Degene met de roze en oranje kleurtjes (nummer 01), heb ik dus. Dezer vond ik ook net wat specialer, ook omdat ik nooit bronzer gebruik.


De verpakking ziet er strak en simpel uit. Ik vind niet dat het uiterlijk de prijs naar beneden haalt, bedenk wel dat je hierdoor nu wel vanaf een afstandje al de prachtige blush kunt zien. Een minpuntje is wel dat Hema geen leuke naam heeft bedacht voor deze blush, dat geeft toch altijd wel iets extra's. Verder is de verpakking gewoon zwart, doorzichtig en stevig.

Voor de eerste keer dat ik een product niet wilde swatchen, ik heb het zolang mogelijk uitgesteld! Ik wist (helaas) 100% procent zeker dat er een overspray opzat. Het was duidelijk te zien, de patroontjes liggen er namelijk "op" en zijn niet in het product gedrukt. Als ik zou gaan swatchen, zou dat betekenen dat alle mooie oranje en roze printjes en lijntjes verdwijnen en dat er maar één kleur zou overblijven. Als je bij Blogger een 'vind-ik-niet-leuk' knop had gehad, dan had ik daar nu op gedrukt. Zonde van de blush!


Maar wil ik deze review compleet maken..... zal en moet er een swatch bijzitten. Jammer en helaas, er blijft één perzik kleurtje over! Nog steeds prachtig, maar daar gaat het niet om. Het was leuker geweest als Hema met een super mooie blush kwam zonder overspray. We dromen nog eventjes verder.


Ik ging met mijn wijsvinger zo zachtjes mogelijk over de blush en nog kwam er genoeg pigmentatie vanaf! De linkse veeg is het resultaat. Een mooie blush met onwijs veel shimmer. Dat wordt dus oppassen als je met je poederkwast aan de gang gaat, binnen no- time lijk je op een discobal. De rechtse swatch geeft het resultaat aan als je de kleur een beetje vervaagt.

Zoals ik al eerder zei, zijn de roze en oranje lijntjes boven- en onderaan verdwenen. Gelukkig zie je het patroontje nog wel! Deze blush geeft een mooie healthy glow aan je wangen en is prettig in gebruik. Ondanks dat deze blush overspray bevat, vind ik het nog steeds een mooie kleur! Zeker geen spijt van mijn aankoop.


Pluspunten:
- Mooie kleur
- Prijs: €4.50
- Zorgt voor een healthy glow
- Mooi patroon (wat je wél blijft zien)

Minpunten:
- Roze en oranje kleuren zijn overspray
- Saaie verpakking

Heb jij deze blush ook al in bezit? Laat me weten wat jij nou vindt van overspray, is dat voor jou een reden om een product niet te kopen?

Toen ik dit product kreeg was ik blij, heel blij! Op de een of andere manier zat deze mooie blush toch ergens in een verstopt hoekje in m...