Shoplog || Primark

12:00 Nannick 0 Comments


Zaterdag was het zover en bevond ik me voor het eerst in de oh zo bekende Primark. Een winkel waar iedereen minimaal 1 keer naar toe moet in zijn/haar leven. Ik was er zelf nog nooit geweest, dus ik was erg nieuwsgierig. In mijn gedachte zag ik een hele grote winkel met chaos van hier tot Tokyo. Nou die gedachten kwamen aardig overeen met de werkelijkheid. De Primark is een gigantisch grote winkel met overal kleding, je weet gewoon niet waar je moet beginnen. Al met al heb ik een hele leuke dag gehad en een aantal leuke dingen gekocht! "Amazing fashion, Amazing prices".



Bij de Primark hebben ze veel verschillende kledingstijlen, er is voor iedereen wat wils. Hou je van basic kleding dan is dat daar ook te vinden, ben je meer van de prints en felle kleuren? Dan is ook voor jou de Primark het juiste adres. De Primark heeft accessoires, kleding, schoenen, tassen en lifestyle spullen. Ik heb geprobeerd om van alles wat te kopen!



Ik begin met het kledingstuk waar ik het meest blij mee ben, namelijk dit spijkerjack. Vroeger droeg ik dat heel veel, maar door de jaren heen heb ik dat een beetje achterwegen gelaten. Geen idee waarom, want toen ik deze tegenkwam vond ik het gelijk helemaal leuk. Ik moest en zou deze kopen, dit item was het duurst van wat ik allemaal gekocht heb. En het was als nog maar €16, geen geld voor zo'n mooie spijkerjack. Het lijkt wel alsof 'ie speciaal voor mij gemaakt is, zo mooi staat 'ie.


Toen ik bij de schoenen- afdeling was beland keek ik mijn ogen uit, zoveel leuke en goedkope schoenen. Ik kon serieus niet kiezen. Slippers, sandaaltjes, laarsjes, sneakers, schoentjes, pumps, etc. Zo leuk allemaal! Op een gegeven moment had ik van alles in mijn handen, maar ik kon ze niet allemaal mee naar huis nemen (al had ik dat het liefst wel gedaan). Ik koos onder andere voor simpele zwarte schoentjes voor 2 redenen. 1: ze waren maar €3 en 2: zulke zwarte schoentjes komen altijd van pas, ook mooi voor onder een rokje met een legging/panty.


Oh yeah! Ik ben zo blij met deze tas, kijk hoe leuk 'ie eruit ziet. Super schattig, leuk en handig. Deze tas kun je op je schouder dragen met een kort en lang boord. Het lange boord heb ik gelijk al in de tas gedaan, want die gebruik ik toch niet. Het is een lichte tas, waar nog best veel in past. Ik zie mezelf al helemaal lopen met dit tasje op het strand of als ik een dagje weg ga of zo. Binnenin de tas zitten veel vakjes en voorop ook nog een wat grotere, wat open en dicht kan met een gesp. Ik ben er helemaal happy mee! En dat maar voor €5.


Dit is het 2e paar schoenen dat ik heb gekocht, kleurrijke sandaaltjes. In eerste instantie liep ik ze zo voorbij, maar toen ik een eindje verder was liep ik toch weer terug met zo'n 'zag-ik-dat-nou-goed-blik'. En ja hoor, 2 tellen later lagen ze gelijk in mijn Primark tas. Woehoee! Deze waren €7.


Laatst scrolde ik door mijn Instagram tijdlijn en zag ik een foto van een prachtig horloge met bloemetjes. Ik, als bloemetjes liefhebber, wilde natuurlijk weten waar ik die kon kopen. Het was liefde op het eerste gezicht, voor zover dat kan bij een horloge. Bij de Primark kwam ik dit horloge ineens tegen, ik was hem helemaal vergeten. Toen ik hem zag was ik echt blij en ging 'ie zonder pardon in mijn shopping bag. Het heeft een 'rose gold' gloed met op de plaat, achter de wijzers, allemaal bloemetjes. Er zit geen sluiting aan vast, het is gewoon een soort armband. Ik vind hem mooi :). €6


Jullie weten toch dat ik gek ben op de muziek van Rihanna? Dan snappen jullie denk ik ook wel dat ik dit oversized t- shirt niet kon laten liggen. Het is een wijd (duh, oversized) t-shirt met hele dunne mouwen. Haha, dat vond ik er echt grappig uitzien. De foto van Rihanna die op het t- shirt staat vind ik ook helemaal te gek. €10.


Over dit t- shirt zijn mijn meningen verdeeld. Ik vond het t- shirt eerst heel kinderachtig, wie koopt er nou een t- shirt met een watermeloen erop? Daarna bedacht ik me dat ik het eigenlijk wel heel schattig vind, toen kwam er een gedachte in mij op over hoe andere mensen hierover zouden denken. Ik had hem weer terug gelegd en op het laatste moment, net voordat ik naar de kassa liep, pakte ik hem toch. Schijt aan de mening van anderen en hij is toch maar €3.


Mijn kledingstijl is aan het veranderen, duidelijk. Tot voor kort kocht ik alleen saaie kleding, zoals zwart, wit en grijs. Heel soms iets met een print of een fel kleurtje. Een blouse met een collar, zoals je hier kan zien, zou ik eerst ook nooit kopen. Hetzelfde geld voor dit blouse. De kleur vind ik echt heel gaaf, een beetje turkoois/ groen. Het schijnt wat door, maar dat maakt me op zich niet zoveel uit. Aan de achterkant is 'ie wat langer dan de voorkant. Ik draag dit blouse vandaag ook, ik heb het gecombineerd met een zwart rokje een een panty. Het ziet er gelijk heel chique uit, i like it. €13.

Uiteindelijk was ik maar €63 kwijt, geen geld voor zoveel leuke dingen toch? Ik ben echt heel erg blij met alles, ik kan niet wachten totdat de Primark in Nijmegen komt. Wedden dat ik daar dan heel vaak kom!

Zijn jullie al eens bij de Primark geweest?

Zaterdag was het zover en bevond ik me voor het eerst in de oh zo bekende Primark. Een winkel waar iedereen minimaal 1 keer naar toe moet...