Swatch || Essence 61 "Fame fatal"

12:00 Nannick 0 Comments


Deze mooie dieprode kleur van Essence mag zich met trots "Fame Fatal" noemen, jezus wat is dat een mooi kleurtje! Meestal ben ik niet zo van de rode nagellak, alleen in periodes. De ene keer draag ik constant rode nagellak en ik heb ook wel eens een periode waarin de rode nagellak lekker onderop in mijn nagellakbak blijft liggen. Deze rode kleur van Essence had ik gekregen op mijn sweet sixteen, kijk mee voor de swatches.

Mijn mening over de kleur rood is een beetje verdeeld. Het ligt er namelijk aan welke kleur rood je draagt. Soms vind ik het zelfs hoerig staan. Daar tegenover kan rode nagellak ook een classy en vrouwelijk staan. Rode nagellak is lastig. "Fame Fatal" vind ik niet lelijk staan, juist mooi. Het is een perfecte dieprode kleur, die trouwens ook mat heel mooi is! Zo draag ik hem nu ook, alleen ben ik daar vergeten foto's van te maken. Excusez- moi.


Dit is dus de kleur. Echt gorgeous! Mijn nagels zijn trouwens echt heel erg lang, volgende week gaat de gel er weer af (en kan ik weer wat anders kiezen) dus dan kan ik mijn nagels pas vijlen. Meh. Dit is wel heel erg lang. Aan de andere kant is het hebben van lange nagels ook wel vet!

Over de kwaliteit van deze nagellak heb ik weinig te zeggen. Ik ben nog altijd positief over de Colour & Go nagellakjes van Essence. Ze zijn goedkoop (€1.29), lakken gemakkelijk, fijn kwastje en dekken goed binnen 2 laagjes. Zo ook deze kleur.


Dit lakje is te koop bij het Kruidvat voor €1.29. Voor zover ik weet zit dit kleurtje nog in het vaste assortiment!

Wat vindt jij van rode nagellak: hoerig of classy? Laat je mening achter bij de comments!

Deze mooie dieprode kleur van Essence mag zich met trots "Fame Fatal" noemen, jezus wat is dat een mooi kleurtje! Meestal ben i...