Swatch || P2 620 "Artful"

12:00 Nannick 0 Comments


In mei ging ik met school naar Dresden voor 4 dagen. Ik was nog nooit in Dresden geweest, dus ik was erg benieuwd. Ik heb daar de tijd van mijn leven gehad, het was echt heel gaaf! Maar om even terug te komen op dit onderwerp. Als beautyblogger wilde ik altijd al eens naar de DM, de drogist in Duitsland. Er zijn daar andere merken te kopen, zoals P2, en ze verkopen ook andere limited editions van bijvoorbeeld Essence of Catrice. Het is daar ook echt enorm groot, je weet niet waar je moet beginnen! Ik liep de DM uit met één lakje in mijn hand, namelijk "Artful" van P2, waarvan jullie nu een review kunnen zien.

Dit lakje straalde uit de schappen en ik wist 100% dat ik geen spijt zou gaan krijgen als ik dat lakje kocht. Het was een fel groen, maar dan ook echt fel, lakje! P2 is een merk wat ze alleen in Duitsland verkopen, ik vond dat ze wel een mooi assortiment hadden, maar niet alle lakjes waren het waard om weer mee naar Nederland te nemen. "Artful" daarentegen wel. Eenmaal in het hotel lakte ik gelijk mijn nagels en ik was shocked, my god: het is echt heel fel. En oh wat gaaf!


Het lakje is zelf zo fel groen dat de camera het zelfs niet mooi op de foto kan krijgen. De kleur op de bovenstaande foto is weer een beetje te blauw. Hij is in het echt iets groener.


De kleur op deze foto is exact hetzelfde zoals in het echt. Een beetje wazig, sorry daarvoor, maar wel precies de goede kleur. Ik vind het echt een onwijs mooie en gave kleur! Ik draag hem nu ook op mijn nagels en ik kan niet stoppen met het kijken naar mijn nagels. Heel bijzonder, want zo'n fel groen lakje ben ik nog nergens tegen gekomen. Hij nijgt een beetje naar blauw, maar als je weer lang kijkt is het meer groen. Ik weet het niet! Hij is in ieder geval mooi. Mijn favoriete zomer nagellak!

De kwaliteit van P2 heeft me enorm verrast. Deze lak dekte namelijk met 1 laag en droog ongelofelijk snel. Het kwastje lakt fijn, niet te dik en niet te dun. De substantie van de nagellak is ook dik in orde! Ik ben echt dik tevreden over P2 en het liefst zou ik nu naar Duitsland rijden om nog meer lakjes van P2 te halen. Zodra ik weer in Duitsland ben, ga ik dat ook zeker doen.

P2 is alleen te koop in Duitsland en dus niet in Nederland, voor de meiden die het willen weten: dit lakje kostte €1.55! Geen geld dus voor zo'n gaaf lakje! 

In mei ging ik met school naar Dresden voor 4 dagen. Ik was nog nooit in Dresden geweest, dus ik was erg benieuwd. Ik heb daar de tijd va...