Een outfit schieten tussen de regenbuien door

12:00 Nannick 0 Comments


Yay! Weer een outfit artikel! Deze outfit droeg ik gister! Het was gister echt poepweer, het regende zo'n beetje de hele dag door met veel pauzes. Ik had mijn lievelingsoutfit aan, dus die wilde ik eigenlijk fotograferen. Gister zag ik door de buien door een helder moment en hopte ik met mijn camera en zijn zelfontspanner naar buiten om wat foto's te schieten. Ik heb daarmee overigens ook een record outfit foto's maken verbroken, de accu was bijna leeg en het kon elk moment gaan regenen. Binnen nog geen 5 minuten moest ik alweer naar binnen, omdat de camera nat werd van de regen. Ben je benieuwd naar mijn lievelingsoutfit?

Dit is dan de outfit die ik het liefst elke dag aan zou willen doen, het is dat het niet kan (beetje vies is het wel), maar anders deed ik het. Mijn rode broek past perfect bij mijn (nu) rode haren, ja ik heb ze geverfd: hier komt nog een artikel over van de week! Het geliefde spijkerjasje draag ik heel vaak, zit erg fijn en staat bijna overal bij. Waarom 'USA bitches'?, look at my shirt!


Ik heb trouwens nieuwe schoenen, die komen later deze week nog online in een ander artikel, dus ik heb hier alvast een preview! Ik ben er enorm blij mee, één hint: er zitten studs op!! Hoe vet is dat? Juist, heel vet. Niet vet vet, anders moet ik ze schoonmaken. Maar vet van 'super gaaf'.


Wat draag ik?
- Spijkerjas / Primark
- USA t- shirt / New Yorker
- Rode broek / Only
- Schoenen met studs
- Horloge / OOZOO

In deze outfit voel ik me comfortabel en ik vind het echt een outfit voor mij. Geen idee waarom, maar het past bij me, daarom vind ik het waarschijnlijk zo leuk om te dragen. Ik doe nooit bloopers bij een artikel, maar nu voor één keer wel! Duckface.

Uh, foutje?
Ik ben heel erg benieuwd wat jij van mijn outfit vindt! Laat het me weten bij de comments. Zou jij dit ook dragen?

Yay! Weer een outfit artikel! Deze outfit droeg ik gister! Het was gister echt poepweer, het regende zo'n beetje de hele dag door met...