Fashion || Mijn favoriete lookbook fashionista's

12:00 Nannick 0 Comments


Ik ben gek op mode, ik vind het leuk om kleding bij elkaar te combineren en dan ook nog complimentjes op mijn outfit krijgen. Kleding shoppen is dan ook een van mijn favoriete bezigheden. Lookbook.nu is een van de site's waar ik mijn inspiratie vandaan haal. Ik volg verschillende mensen en damn wat hebben zij een stijl zeg. Ik kan niet wachten om hun volgende outfit weer te zien. Meiden op lookbook maken combinaties van kleding waarvan ik dacht dat ze nooit bij elkaar zouden staan. Dat is leuk, want zo heb ik steeds weer een nieuw setje kleding. Vandaag laat ik jullie mijn favoriete lookbookers van 1 tot 6 (is dat een woord) zien!

Ze staan op volgorde, dus degene die ik als eerste noem staat op nummer 1. 

Jessy Gosselin
Ik vind haar stijl helemaal geweldig! Wat zij aantrekt zou ik ook zo aan doen. Wat ze ook aantrekt het staat haar allemaal. Jessy heeft een stijl waarbij simpele kledingstukken met elkaar gecombineerd worden, wat samen een enorm gave outfit maakt. Van de onderste vier vind ik de laatste outfit het leukst van allemaal, dat bewijst ook maar weer dat spijker op spijker wel degelijk goed staat!


Adam Gallagher
De enige jongen in dit rijtje, maar oh my god wat heeft hij een leuke stijl! Zo zou elke jongen zich moeten kleden *zucht*. Een rood hoedje maakt Adam schattig en een vette outfit doet hem stoer lijken. I love it! En naast zijn goede kledingsmaak, mag Adam Gallagher ook wel op de wereld rondlopen. Jammer dat 'ie zo ver weg woont hé!


Annabelle Fleur
Annabelle vind ik echt een leuk meisje, ze is knap en bijna al haar outfits bevatten een vrolijk kleurtje. Zowel felle kleuren als witte kleding staat haar. Het jack wat ze op de 2e foto aan heeft vind ik onwijs gaaf, die zou ik ook wel willen hebben. Mijn favoriete outfit van haar is dan ook de 2e foto! Geweldige combinatie.



Rachel- Marie Jones
Rachel- Marie heeft ook een geweldige stijl, een stijl die ook bij mij past. Ook bijna al haar outfits zou ik zonder pardon aantrekken. Ze heeft een beetje een chique en stoere stijl tegelijk. De onderstaande foto's geven exact haar stijl weer. Hoedjes, panty's, blazers en shirts staan allemaal mooi bij elkaar. De 2e foto is mijn favoriete outfit, die heb ik ook zelf een keer aangehad. Niet met dezelfde kleren maar wel de kleurencombinatie.


Aleksandra Valentine Skorykow
Wederom weer een hele mooie meid, haar haar vind ik echt prach-tig. Ze heeft verschillende outfits, de ene valt wel in de smaak maar de andere juist weer niet. Beetje verschillend. Maar dat maakt haar outfits niet minder mooi. de laatste outfit vind ik dan ook helemaal te gek! 


Sheryl L
Sheryl houd meer van de casual en stoere outfits, daar gaat mijn smaak ook naar uit. Als ik Sheryl vergelijk met de bovenstaande fashionistas heeft ze wat minder originele outfits maar wel hele leuke. Die ik ook zo aan zou trekken. Ik vind haar gele blazer echt heel mooi en zou het ook combineren met een lichte spijkerbroek. Mijn favoriete outfit van Sheryl staat als 2e weer gegeven. Echt een heel stoer jack! 


Op sommige dagen heb ik gewoon geen inspiratie maar wil ik er wel leuk uitzien, dan is lookbook.nu een handige oplossing. Het staat vol met mooie en inspirerende outfits. 

Heb jij ook lookbook? Zo ja wat zijn dan jouw favorieten? Laat het weten in de comments, ik ben erg benieuwd!

Ik ben gek op mode, ik vind het leuk om kleding bij elkaar te combineren en dan ook nog complimentjes op mijn outfit krijgen. Kleding...