Inspiratie || Make- up

12:00 Nannick 0 Comments


Het is vandaag zondag 5 augustus. Op dit moment lig ik waarschijnlijk te chillen in bed, aangezien ik gisteravond terug ben gekomen van mijn vakantie in Italië. Ik had er niks van op mijn blog gezet, omdat mijn ouders dat niet zo waardeerden. Het was in ieder geval een top vakantie, later deze week kunnen jullie een aantal foto's verwachten! Maar zoals altijd op zondag komt er een inspiratie artikel online. Dat is lekker, want zondag is een chill-dag. Dan is zo'n artikel waarbij je alleen maar hoeft te kijken naar mooie afbeeldingen prima. Ik heb er weer een paar voor je verzameld, dit keer met de categorie: make- up! Leuk voor alle beautybloggers.





















 






Die laatste look vind ik trouwens echt mooi, binnenkort maar eens namaken! Ben jij een echte beautyblogger en kan je ook uren naar zulke afbeeldingen kijken?

Het is vandaag zondag 5 augustus. Op dit moment lig ik waarschijnlijk te chillen in bed, aangezien ik gisteravond terug ben gekomen van...