Inspiratie || Tattoo's

12:20 Nannick 0 Comments


Altijd heb ik al in mijn hoofd dat ik later een tattoo wil, niet een simpele maar een tattoo met een betekenis. Al moet ik er niet aan denken om nu al een tattoo te hebben, over een paar jaartjes vind ik het best. Tattoo's kunnen echt een mooie betekenis hebben. Als je gewoon een tattoo zet om het hebben van een tattoo, vind ik dat geen goede reden. Dan heb je er ook niet goed over na gedacht, ik bedoel dat plaatje zit er nog steeds als jij als 99 jarige oma krom achter een rollatortje rondloopt. Een tattoo moet je goed over nadenken. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder leuk ik het ga vinden. Wie mooi moet zijn, moet pijn lijden....

Om mezelf en jullie te laten inspireren, heb ik een artikel vol met afbeeldingen van tattoo's. Als ik later een tattoo zou nemen, zou ik niet mijn hele arm met plaatjes vol zetten. Al kan dat natuurlijk ook heel mooi zijn, ik hou liever van subtielere dingen. De vogeltjes op de rug of op je pols vind ik bijvoorbeeld heel erg mooi. 
Verder lijkt me een kleine quote ook wel mooi, maar dan wel een die echt bij me past.


























Zou jij ook graag een tattoo willen, en zo ja in welke vorm. Of ben jij absoluut tegen het hebben van een tattoo?

Altijd heb ik al in mijn hoofd dat ik later een tattoo wil, niet een simpele maar een tattoo met een betekenis. Al moet ik er niet aa...