Let's take a photo #11 - de food edition

12:00 Nannick 0 Comments


Er zijn weer 2 hele leuke weken voorbij en dus is het tijd voor het 'Let's take a photo' artikel. Afgelopen 2 weken stond in het teken van school, mijn verjaardag, vriendinnen, eten en weinig beauty. Als je op dit moment honger hebt, zou ik na het eten even terugkomen, want er staan echt belachelijk veel etenswaren op de foto's. Alleen al bij de foto hierboven denk je dat er heel wat kilo's bij zijn gekomen, gelukkig is dat niet het geval! Kijk mee naar mijn foto's van de afgelopen 2 weken!

Al deze foto's komen van mijn Instagram account: Naannick.


Deze "nail art" zagen jullie van de week in dit artikel. 'Iced Latte' van Essence en 'Pink Flamingo' van de H&M.


De lay out stond alweer een best lange tijd online, dus ik vond het tijd voor een nieuwe. Na veel nagedacht te hebben weet ik eindelijk hoe ik het wil, en dat is hoe het er nu uit ziet. Wit, strak en overzichtelijk. Ik ben er nog steeds erg blij mee!


Het aller mooiste cadeau dat ik kreeg van mijn verjaardag, ik heb hem nog steeds elke dag met plezier gedragen en ik krijg er zoveel complimentjes over. Iedereen kan hem mooi vinden, maar ikzelf vind hem nog het mooist van allemaal. Hier kun je het artikel vinden over dit horloge.


Cup a Soup, dat zouden meer mensen doen. Waarop ik vervolgens op Twitter een foto doorgestuurd kreeg met ook een pakje tomatensoep. Toevallig!


Late night snacks! Frituren 's avonds is het aller lekkerst.


Altijd als opa en oma terug van hun vakantie op de boot komen brengen ze gebak mee, dit keer geen aardbeientaart zoals voorgaande jaren, maar slagroomtaart. Had toch liever de aardbeientaart...


Een make- uploze dag midden in de vakantie, heerlijk vind ik dat. Ik bleef toch de hele dag thuis, dus dan maakt het mij echt niet uit.


Dit is echt zo'n leuk liedje! Afgelopen dagen heb ik dit nummer non-stop achter elkaar geluisterd. David Guetta vind ik sowieso een geweldige DJ, dus het zou gek zijn als ik dit nummer niet gaaf zou vinden.


Met Jack op de foto, wat overigens niet de makkelijkste zaak van de wereld was. Hamsters zitten nooit, maar dan ook nooit, stil. Behalve als ze slapen, maar dat tel ik niet mee. Is Jack niet schattig?


Spotify, beste uikomst ever! Ik heb een Premium account, echt super handig. Het zo nog handiger zijn als ik overal op mijn mobiel internet zou hebben, dan kan ik overal Spotify luisteren. Dat offline luisteren gaat niet zo makkelijk, aangezien mijn mobiel heel traag is met downloaden.


In de laatste week van de vakantie gingen we 's avonds met wat vrienden buiten chillen met de vuurkorf aan, met marshmallows natuurlijk! Dat vind ik altijd super gezellig.


Een lekkere lunch voor mezelf, een croissantje!


Vanille milkshake.

Hehe, dat ding staat eindelijk. Veel gezeik en gezeur, maar het is het waard.


Woeehoee ik verfde mijn haar rood. Dit was de verf die ik ging gebruiken, die trouwens echt super fijn en goed werkt.


Even schrikken toen ik deze foto maakte, dat is wel heel erg rood.


JAAAA!! Rood haar! Ik ben er echt enorm blij mee, ik was bang dat het heel lelijk zou staan, maar dat valt reuze mee. Ik krijg er super veel complimentjes over, zelfs random in de stad in winkels. Zo leuk!


17 augustus was ik jarig, eindelijk 16!


En ik kreeg een hamster voor mijn verjaardag, super lief en schattig. Na lang nadenken is zijn naam 'Jack'. Klinkt leuk toch?


Het schooljaar kan weer beginnen. Yay, we hebben er zin in!


Jack gaat eten: al het voeruit het bakje en hijzelf erin. Hahahaha, ik heb zo hard gelachen toen ik dit zag. Thank god, dat ik er een foto van heb. Het voer lag ook gewoon echt over de hele tafel.


Oppassen met 30 graden, gelukkig mocht ik buiten zitten met wat gezelschap!


Het was buiten 30 graden en ik zat binnen over herfstcollecties te schrijven, je snapt het niet. Maar om het wat leuker te maken, met mijn lievelings chips. Hiervoor mag je me 's ochtends om 5 uur wel wakker maken, geen probleem. Het is zo weg ;).


Ik maakte een grapje met mijn broertje, voor €5 euro zou ik zijn boeken kaften. Ik wist toch wel dat hij er niet in zou trappen, nou dus wel! Ik mocht 10 boeken kaften, en daar kreeg ik €5 voor. Dat is snel bijverdienen!


Maandag moesten we ons rooster weer ophalen, waar ik trouwens best blij mee ben. Ik hoef geen een keer tot het 9e (dus 10 over half 5), het laatste dat ik thuis ben is 4 uur. Nou, dat valt wel mee! Ik moet alleen wel elke dag om 7 uur opstaan, killing! Maar goed, het was nog best lekker weer en daarom besloten Lisan en ik om nog even bij 't strand te gaan liggen. Super leuk!


Hoi, ik draag rode lippenbalsem! Deze week komt daar een review over, ik ben er super enthousiast over. Kan jij raden welke? Serieus, als je dit raadt: 10 punten. Dan ben je echt wel pro.


Yay! Ik heb na 8 weken weer danstraining, dansen gaat nooit door in de schoolvakanties, super jammer. Mijn conditie was echt ver te zoeken. Ik ben in ieder geval blij dat ik elke week gewoon weer kan dansen bij de dansschool!


New shoes bitchess. Zwarte schoenen met studs, zo enorm gaaf!


Studs! <3__ p="p">

En ja hoor, school is weer begonnen. Hier was ik wiskunde aan het maken, ik was bij opdracht 3 en ik moest tot 9. Ja, dan baal je. Het ging echt zo traag.


NERDSTYLE! We gingen braaf ons huiswerk maken in het tussenuur. Zijn wij goed bezig of zijn wij goed bezig?


Vrijdagavond had ik samen met een vriendin (Anne) een super leuke avond, we gingen eerst bij de McDonalds eten en daarna hebben we naar Magic Mike gekeken in de bioscoop. Wat overigens een hele leuke film is, alleen het heeft een waardeloos einde. Het is ineens afgelopen, dat vind ik echt stom. Verder was het wel leuk om een strippende Channing Tatum te zien.


Met Anne in de trein!


Ik begon de ochtend weer lekker gezond, een boterham met een lading suiker. Je zou beter 'suiker met brood' kunnen noemen. Bruine basterd suiker op brood is echt lekker hoor!


Outfitje, die jullie gister konden zien in dit artikel.


Ik draag weer rode lippenbalsem. Eerst vond ik dat nooit bij mij staan, maar nu ineens met rode haren staat het onwijs gaaf!


Wentelteefjes! Gezond weekend dit, niet dus. Aankomende week ga ik echt gezond eten, anders komt het niet goed.


Dit is de aller lekkerste Dubbel Frisss ever! Ananas en mango, echt dé perfecte combinatie. Jeetje, dit is kapot lekker.


Popcorn, yeaaah!


Deze flesjes alcohol kreeg ik met mijn verjaardag en ze zijn nog steeds dicht! En nee, ik ben geen alcoholverslaafde.


Het enige kleine stukje gezond eten wat ik binnenkreeg dit weekend, maar de suiker moest het weer verpesten. Dan eet je fruit, gaat er suiker overheen. Weg gezond gevoel. Al kies ik daar zelf voor.


En daar gaan we weer. Deze chips zou en moest ik kopen! Dit is een limited edition van Lays, bij ons in de winkel hebben ze die nooit, maar bij de Plus in Arnhem wel. Al vond ik het stom om in die winkel te lopen, simpel weg omdat ik een hekel aan die reclames van hun heb. Deze smaak is overigens super lekker, het is even wennen maar uiteindelijk is het wel lekker! De andere 2 heb ik nog (!) niet op.


Hahaha, Anne en ik gingen even inkopen doen voor de bioscoop. Mega veel eten. Bedenk je ook even dat we daarvoor net bij de McDonalds hadden gegeten. En eerlijk gezegd zat ik na al dat eten niet vol en was ik totaal niet misselijk. 

Zo, hebben jullie nu onderhand al honger? Als je al die foto's ziet lijkt het net alsof ik mega veel eet, in feite is dat ook zo, maar het is verspreid over 2 weken haha! De aankomende 2 weken worden ook echt mega leuk, ik heb sinds gister een nieuwe baan waarmee ik aankomende weken mee begin, ik ga voor 12 dagen met Lisan, met z'n tweetjes, op een huis passen en Appelpop komt er weer aan. Ik kan niet wachten! Heb er zin in!

Fijne dag vandaag, veel plezier deze week op school en op je werk! 

Er zijn weer 2 hele leuke weken voorbij en dus is het tijd voor het 'Let's take a photo' artikel. Afgelopen 2 weken stond...