Limited Edition || Catrice "Upper Wildside"

12:00 Nannick 0 Comments


Eind september kan Catrice ons weer verassen met haar nieuwe limited edition, met de naam 'Upper Wildside'. Het is een collectie waarbij natuurlijke tinten gecombineerd worden met gedurfde tinten. Een echte herfst collectie kun je het wel noemen, het zijn exact de kleuren die bij dé herfst passen. Nu wij nog een heel klein beetje genieten van de zomer, kunnen we al wel de nieuwe collectie's van de herfst bekijken. Niets verkeerds mee. Kijk je mee naar die van Catrice?

Dit is een limited edition, zoals altijd maar tijdelijk verkrijgbaar. 'Upper Wildside' kan je in de schappen vinden vanaf eind september t/m eind oktober.

Long-lasting cream eyeshadow in de kleuren Be Aztec!, Urban outrider en The place to be €3,39


Lip gloss stick in de kleuren Wild, wild west side en Red rocks! €3,89


Sun teint bronzing gel €3,99 (geen zelfbruiner)


Ultimate nail lacquer in de kleuren Be Aztec!, Hunting heritage, Urban outrider, Wild Wild west-side en Red rocks! €2,59 met matte "suede" finish


Suede beauty bag €3,59


Ik gok dat dit een limited edition is die niet iedereen met open armen zal ontvangen. Je houdt ervan of niet. In mijn geval vind ik hem een beetje tegenvallen. Ik sta er niet om te springen. Hoewel de kleuren van de creamy eyeshadows er leuk en mooi uitzien, heb ik er niet zo'n goede ervaring mee. Mijn conclusie: flut, maar misschien bewijst Catrice dit keer wel het tegendeel. De felle lipgloss in een stick spreekt me ook niet aan, simpel weg omdat ik niet van de felle kleuren ben. Ik hou mijn lippen liever op de achtergrond. Een bronzing gel hoef ik al helemaal niet te gebruiken. Overigens vind ik dat Catrice wel een beetje laat komt aanzetten met de matte nagellakjes, misschien is het wel weer helemaal de trend, maar ik trek mijn wenkbrauwen ervoor op. Het zijn niet de standaard kleuren die ik zou dragen, misschien zijn ze live toch wel heel erg gaaf. Het tasje ziet er erg leuk uit, maar zal ik nooit gebruiken. 

Eigenlijk heb je dus helemaal niets aan een preview, op foto's zien producten er altijd zo anders uit. Ik klink hierboven misschien wat negatief, maar dat is mijn indruk van de foto's. Misschien sta ik in de winkel wel te springen als een klein kind wat net  een lolly heeft gekregen. You never know. Eind september zullen we het zien!

Val jij van deze limited edition strak achterover of ben je net zoals ik nog niet enthousiast?

Eind september kan Catrice ons weer verassen met haar nieuwe limited edition, met de naam 'Upper Wildside'. Het is een collecti...