Nagellak || 2x zomerse nails

12:00 Nannick 0 Comments


In de zomer is het leuk om je nagels te voorzien van een leuk en vrolijk kleurtje. Alleen je wilt er niet zoveel voor doen, want binnen plakken met dit lekkere weer wil natuurlijk niemand. Dus we willen een makkelijke, snelle, vrolijke en leuke nail art. Veeleisend, maar met een aantal zomer kleuren krijg je dat zo voor elkaar! Ik heb 2 super makkelijke 'nail arts' gemaakt waarmee je binnen no- time je nagels voorziet van een leuk lakje! Heb je even geen inspiratie meer, dan zijn deze 2 ideetjes misschien wat?

Voor de eerste nail art, het is eigenlijk geen nail art maar ik noem het voor het gemak even zo, gebruikte ik allemaal felle en vrolijke kleurtjes. Als dat geen kleurrijke nail art zou worden, wist ik het ook niet meer. Ik wilde eerst allemaal pastel kleuren gebruiken, maar toen kwam ik erachter dat ik daar niet genoeg van had. Maar goed, allemaal felle kleuren staat ook leuk bij elkaar. Als extra zou je er nog wat glitter bij kunnen doen.



Ik gebruikte:
- Essence "03 On Your Gracile Tiptoe" (uit de Ballerina Backstage LE)
- Kiko nummer 340
- Teeez "Free 02"
- Essence "04 Let Me In Pink" (uit de You Rock LE)
- Catrice "Bye Bye Birdy"

Het geeft een speels effect. Misschien is het zo wat kinderlijk, maar je kunt er natuurlijk van alles bij verzinnen. Ik vind het altijd wel een leuk effect geven!


Dan de tweede nail art, deze is wat minder kleurrijk maar wel heel vrolijk door de glittertjes. Ik heb ervoor gekozen om niet alle nagels te voorzien van een glitterlaag, alleen de ringvinger en de wijsvinger. Het wordt een stuk minder saai, want alleen de nude lak is ook mooi, maar ik mis altijd iets. Deze glitters lossen dat mooi op!




Ik gebruikte:
- Essence "Iced Latte"
- H&M "Flamingo Pink"

Deze combinatie vind ik erg mooi, ik vind het sowieso erg leuk om een eye catcher er tussen te doen. Dit idee kan je natuurlijk ook met andere kleuren doen. Bijvoorbeeld roze met grijze glitters, erg leuk!

Zoals je kan zien, genoeg keus! Laat me weten welke variant jij het leukst vindt! Wat draag jij nu op je nagels?

In de zomer is het leuk om je nagels te voorzien van een leuk en vrolijk kleurtje. Alleen je wilt er niet zoveel voor doen, want binnen p...