New in || OOZOO horloge

12:00 Nannick 0 Comments


Ik ben verliefd... op mijn nieuwe horloge. Sinds 17 augustus, de dag dat ik hem kreeg. Ik kan het niet stoppen, hij is zo mooi. Oké, alle gekheid op een stokje. Dit is mijn nieuwe horloge, aangenaam om kennis te maken. Insgelijks, met zo'n mooi horloge. Ik ben er stiekem wel een beetje trots op, want ik krijg er zoveel complimentjes over. Het is ook zo'n beauty hé, past goed bij de eigenaresse. Eigendunk wow, ja, dát was een grapje. Eigenlijk wilde ik er geen blogpost aan wijdden, maar eigenlijk ook weer wel. Ja dit klinkt zo logisch, maar ik ben er blij mee dus ik doe het wel. Vandaag kunnen jullie zo'n 3 minuutjes naar dit mooie horloge kijken, ligt eraan hoelang je erover doet om dit artikel te lezen.

Een hele tijd geleden (dit had ik jullie overigens al verteld maar ik vertel het lekker nog een keertje) zag ik het horloge van Michael Kors. Het bekende en geliefde roségouden horloge. Wat zo'n 10 keer duurder was dan dit horloge. Via via kwam ik erachter dat er een dupe was van dit horloge, namelijk bij OOZOO. Perfecte timing, gelijk overgestapt van Michael Kors naar OOZOO. Want ja, ik zie geen verschil. Zelfde kleur, zelfde formaat, zelfde model, allebei 2 wijzers en je kunt er bij beide de tijd van aflezen. Ik zeg: meer heb je niet nodig, toch? Ik zag het nut er niet van in om er dan zoveel geld tegenaan te gooien. Het is super awesome als je kan zeggen dat je een Michael Kors horloge hebt van een fortuin geld, maar niemand ziet het verschil. Bovendien gaat niemand met z'n harses erboven hangen om die minuscule kleine lettertjes 'Michael Kors' te lezen. Nannick, het ultieme budgetmeisje kiest met de volle 100% voor OOZOO. Wat toch maar €60 was, ja vergeleken met €500 is dat inderdaad goedkoop ja!



Als ik je bovenaan deze blogpost had wijs gemaakt dat dit inderdaad hét horloge van Michael Kors was en het logo van OOZOO er niet op zou staan, had je serieus geloofd dat dit van Michael Kors zou zijn. Right? Tenminste, ik zou daar zo in trappen. Maar wat dat betreft ben ik daar niet zo'n goede graadmeter voor.

Het horloge heeft dus een roségouden kleur, waarvan ik eerst dacht dat het bij weinig outfits zou staan, maar eigenlijk valt dat reuze mee. Deze beauty past namelijk bij alle outfits, van mij tenminste ;). Er zitten 3 knoppen aan de zijkant, waarvan ik er maar 1 gebruik: om de tijd te verzetten. Waar de andere 2 knoppen voor zijn zou ik niet weten, want ik ben niet zo technisch aangelegd en bovendien denk ik dat ze nep zijn en ze er gewoon voor de sier zitten. Zonder gebruiksaanwijzing weet je het nooit, die heb ik inderdaad niet erbij gekregen. Lekker handig. Hoe moet ik nou weten hoe al die verschillende knoppen en wijzertjes werken. Ik merk het al: ik gebruik alleen de tijd. En dat vind ik best.


Ik draag bijna altijd een horloge, dus ik ben er bijna aan gewend geraakt. Toch vraag ik me elke keer weer af waarom ik er eigenlijk een draag. Ook al heb ik een horloge om, ik kijk vaker naar de tijd op mijn mobiel. Ik weet niet waarom, maar dat is gewoon een gewoonte. Voornamelijk draag ik een horloge voor de sier en vind ik dat het een outfit echt helemaal af kan maken. Anders zijn je armen zo kaal. Mijn geliefde horloge heb ik tot nu toe elke dag gedragen en ik hoop dat daar nog veel meer dagen bijkomen. Als 'ie het ooit niet meer volhoudt ga ik sowieso een nieuwe kopen, hij is zo mooi daar raak ik nooit op uitgekeken. Liefde op het eerste gezicht, hoewel het wel een half jaar duurde voordat ik hem eindelijk in mijn bezit had.

Ik heb dit artikel helemaal vol zitten lullen over een horloge, kom op 650 woorden over een horloge. Oké voor zo'n horloge maak ik overal een uitzondering voor. Even alle informatieve feiten op een rijtje (dat heb ik namelijk nog niet gedaan): hij kost rond de €60 en is te koop bij de sieradenwinkels waar ze OOZOO verkopen. Ik kocht dit horloge bij Byou 4 You in Arnhem.

Ik vind dit horloge echt mega awesome, ik ben er ook enorm blij en super voorzichtig mee. Dankjewel lieve vriendjes en vriendinnetjes voor het geven van dit prachtige cadeau (als ze het lezen). ('ll)

Ik ben verliefd... op mijn nieuwe horloge. Sinds 17 augustus, de dag dat ik hem kreeg. Ik kan het niet stoppen, hij is zo mooi. Oké, alle...