Nieuwe zwarte schoenen avec studs

16:42 Nannick 0 Comments

Altijd ben ik wel dat meisje geweest wat een stoer aspect in haar uiterlijk of kleding heeft. Natuurlijk speelt mijn korte (nu rode) haar daar een grote rol in. Niet elk meisje durft namelijk haar haar af te knippen. Maar ook mijn outfits zijn nooit echt heel 'meisjes- achtig'. Ik draag veel zwart en nooit een simpele spijkerbroek, ik maak soms combinatie's die niet iedereen zou maken en draag All Stars. Nu dus ook schoenen met studs. Iets wat ik al heel lang leuk vond. Studs geeft, naar mijn mening, een beetje een stoere uitstraling. En dat is precies de reden waarom ik ze zo awesome vind.


Toen ik de folder van de Van Haren uit de brievenbus haalde kon ik ze al zien. Vanaf dat moment wist ik zeker dat ik die schoenen wilde hebben. Toevallig was ik afgelopen weken op zoek naar schoenen met studs, en nu kwam ik zo zomaar tegen! 2 dagen daarna liep ik in Nijmegen vrolijk de winkel binnen én uit.


Je hebt ze in de afgelopen artikelen (let's take a photo en de laatste OOTD) ook al gezien, maar ik wilde er toch nog even een artikel over schrijven. Juist omdat ik er zo blij mee ben. Ze staan enorm gaaf onder een wat stoerdere broek, bijvoorbeeld met een laag kruis of met een super felle kleur (zoals op de foto: rood). De studs zijn niet heel groot, maar ze zijn wel gewoon duidelijk te zien. Eigenlijk vond ik het wel jammer dat er niet meer op zaten, alleen de vraag: waar?

Aan de zijkant zit een rits, die trok ik heel enthousiast open, maar het blijkt dus dat die nep is. Leuk dit. Ik heb ze in maat 40, maar ze vallen echt heel klein uit. Daar ben ik wel blij om!


Behalve zwart hebben ze deze schoenen ook nog in de kleur rood. Rood was voor mij geen optie, omdat ik 1. al rode All Stars heb en 2. zwart veel mooier vond. Ik rekende deze beauty's af voor €29.95 en liep met een grote grijns de winkel uit. Ik ben zo blij dat ik eindelijk schoenen met studs heb, zo vet!

Nu ik helemaal into de studs ben, zou ik ook best wel kleding met studs willen hebben. In de reguliere kledingwinkels kom je dat niet tegen, maar bij New Look en Forever21 wel. Laat ik nou net niet online mogen bestellen bij Forever21. Ik moet gewoon wachten tot 2013, omdat 'ie dan pas in Nederland komt. Heel misschien zouden ze het bij de Primark kunnen hebben. Kleding met studs is stoer, swag!

Ben jij meer het type meisje dat echt meidenkleding draagt, of heb jij ook wel een stoere kant? Wat vindt je van schoenen met studs?

Altijd ben ik wel dat meisje geweest wat een stoer aspect in haar uiterlijk of kleding heeft. Natuurlijk speelt mijn korte (nu rode) haar ...