NYC Glossy Lip Balm met een über schattig appeltje

12:00 Nannick 0 Comments


Nannick en rode lippen, dat ging voorheen nooit samen. Vraag me niet waarom, maar het is zo. Ik probeerde zoveel verschillende soorten rood, volgens mij heb ik zo wat alles al geprobeerd, maar nooit stond het leuk. Deels omdat ik een witte huid heb, door rood wordt dat nóg meer geaccentueerd. Aan de andere kant vond ik het ook niet bij mij staan. Ik gaf de moed op, maar toen ik de rode lippenbalsem van NYC (met best veel pigment) bij Vera Camilla tegenkwam, wilde ik die wel proberen. Al was het alleen nog maar voor het appeltje. Want ja, er zit een appeltje in de lippenbalsem, HOE LEUK? Vandaag lees je een review over de NYC Applelicious Glossy Lip Balm.

New York Color is een make- up merk wat ongeveer een jaar geleden verscheen in de Nederlandse drogisterijen. Alweer een paar weken geleden hebben ze een aantal nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd (niet veel overigens), en daar zijn de 4 Applelicious lip balsems er één van.

Er zijn 4 verschillende kleuren:
Blushing Golden: een glanzende nude
Caramel Apple: high-end, romig, verukkelijk
Pink Lady: de meest frisse blos ooit

Big Apple Red
: volwassen en toch lief




Dit is Big Apple Red (356). Kijk nou hoe cute!! Die appeltjes doen het 'm echt! Weet je dat het appeltje ook nog echt een functie heeft? Ik dacht dat dat appeltje er gewoon voor de sier zat, maar na wat research kwam ik erachter dat de appeltjes wel degelijk een verzorgende functie hebben. Ze bevatten namelijk: karitéboter, jojoba- en avocado-olie. Allemaal verzorgende en natuurlijke ingrediëntenDe lippenbalsems zijn voorzien van een mooie felroze plastic huls met zilveren letters. Het valt echt goed op in je tas, weer een voordeel! Als je de plastic dop van de huls afhaalt, komt de zoete appeltjes geur je al tegemoet. Me likes!


Het is een lippenbalsem, dus het verzorgd en geeft een glanzende finish. Maar deze lippenbalsem geeft ook wat kleur, en ik vind dat deze van alle 4 de meeste kleur afgeeft. Daarom koos ik ook voor deze kleur. Het is niet zo heel erg opvallend, maar het is niet dat het niet opvalt. Snap je me nog? 

Ik vind het een hele mooie subtiele rode kleur. Het geeft zeker geen finish net zoals een lipstick, maar in ieder geval wel wat kleur, en daar ben ik blij om. Deze lippenbalsem verricht geen wonderen, dus overleeft echt geen maaltijd, maar dat moet je ook niet verwachten van een lippenbalsem. Je zal dus regelmatig moeten bij smeren.




Hier zie je de kleur op mijn lippen. Het geeft net een rode gloed over mijn lippen, daar hou ik wel van. En lippenbalsems zijn zo fijn, ze glijden makkelijk over je lippen en het geeft een mooi resultaat. Vooral deze, nu draag ik veel vaker een rood kleurtje op mijn lippen. Ik merk ook echt dat het mijn lippen verzorgt, wanneer ik deze lippenbalsem draag zijn velletjes verdwenen. Al moet ik zeggen dat ik daar sowieso weinig last van heb. Oh, en hij ruikt én smaakt naar appeltjes, wat wil een vrouw nog meer?


Nog even alle pluspunten op een rijtje:
- Leuke vrolijke, en felle verpakking
- Verkrijgbaarheid, gewoon bij het Kruidvat
- Ziet er leuk uit, vooral door dat appeltje!!
- Valt op in je tas & stash
- Verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren
- Maakt mijn lippen zacht en velletjes vrij
- Geeft een subtiele en mooie rode kleur op je lippen
- Smeert makkelijk
- Ruikt en smaakt naar zoete appeltjes, hoe kan het ook anders?
- Kost maar €2.79

Negatieve eigenschappen van deze leuke lippenbalsems? Daar moest ik heel hard over nadenken, misschien had 'ie toch wel wat langer kunnen blijven zitten. Maar eigenlijk mag je dat niet eisen van een lippenbalsem. Hij doet z'n werk al zo goed! En dat voor maar €2.79! Als deze op is, ga ik zeker weten een nieuwe kopen. Ik heb er een nieuwe favoriet bij!

Hebben jullie deze Glossy Lip Balms van NYC al gespot en gekocht? Zijn jullie ook zo gek op de kwaliteit en zoete geur & smaak? Oh, en ik ben benieuwd of jullie een product eerder kopen als het er schattig uitziet (bijvoorbeeld door een appeltje)? Laat het me weten!

Nannick en rode lippen, dat ging voorheen nooit samen. Vraag me niet waarom, maar het is zo. Ik probeerde zoveel verschillende soorten ro...