Persoonlijk || Birthday presents

12:00 Nannick 0 Comments


Zoals jullie hebben kunnen lezen was afgelopen vrijdag mijn verjaardag, de dag dat ik eindelijk 16 zou worden! Ik heb een erg leuke verjaardag gehad, het was lekker weer en we hadden lekker met familie en vrienden gebarbequed. Ik werd blij verrast met alle felicitaties (ook van jullie, dankjewel daarvoor) en cadeautjes die ik kreeg. Mooie afsluiting van de vakantie! Vandaag (nu ik inmiddels weer op school zit) laat ik mijn gekregen cadeautjes zien.

Als mensen mij vragen wat ik voor me verjaardag wil, weet ik nooit een antwoord te geven. Tenzij ze een kwastenset van €100, Gucci Guilty van €66, horloge van Michael Kors €400 willen geven, maar dat denk ik niet. Dus ik laat ze lekker zelf beslissen. Alleen maar geld wil ik ook niet, want dat is zo saai. Dit jaar heb ik het voor elkaar gekregen dat ik veel geld en leuke cadeautjes heb gekregen!


Allereerst het cadeau waar ik het meest blij mee ben: dit horloge van OOZOO. Jullie kennen vast wel het bekende rosegold horloge van Michael Kors toch? Die wil ik eigenlijk al heel lang, maar de prijs houd me tegen (rond de 400 euro). Totdat ik deze van OOZOO tegenkwam, die er wel heel erg op lijkt. Dit horloge heb ik nu gekregen van mijn vriendjes en vriendinnetjes, super lief! Ik ben er echt onwijs blij mee en hij is ook super mooi.


Je wordt maar één keer 16 toch? 4 verschillende flesjes drank, lekker! Elpique en Malibu heb ik al een keer op, maar Apfelkoren en Baileys nog niet.


De bekende verjaardagscadeautjes, maar oh zo handig! Een cadeaukaart van het Kruidvat waar €15 op staat, bon van Ici Paris XL voor €20 en van de DIO €7.50. Die gaan sowieso allemaal  wel op. Die van het Kruidvat is binnen no-time op, daar koop ik zoveel. Met de bon van Ici Paris XL was ik heel blij, want ik wil al heel lang Gucci Guilty kopen. Ik gok dat ik die binnenkort van deze bon ga kopen, scheelt me weer €20!


Bij de cadeaubonnen kreeg ik ook 4 samples. Dat vind ik altijd zo leuk om te krijgen, ik spaar mini parfum samples. De bovenste is Gucci Premiere, daaronder ligt Pure van Mexx en als laatste een van Naomi Campbell. Ik vind ze alle 3 super lekker ruiken (vooral die van Gucci en Mexx), alleen die van Naomi Campbell vind ik iets te zwaar. Dat maakt het overigens niet vies. Links op de foto zie je een body lotion van Weleda, die onwijs lekker ruikt!


Van mijn ouders en mijn broertje heb ik een jaarabbonement gekregen op de "Zoom". Dat is een informatief tijdschrift met alleen maar tips en trucks voor je spiegelreflex camera. In dit blad leggen ze het super goed en makkelijk uit. Ik heb al wat gelezen en je leert er echt veel van. Kan niet wachten tot volgende maand!


Yeeeaaaah! Kijk hoe schattig hamstertje ik heb gekregen. Dit is het meest schattige cadeautje wat ik ooit in mijn leven gekregen heb. Van opa en oma heb ik het kooitje gekregen en van mama, Sjoerd en papa het hamstertje. Na onderhand 100 namen gehoord te hebben, weet ik een naam. Mijn hamster heet: Jack. Klinkt cool en schattig, niet waar? Ik vind hamstertjes echt super schattige beestjes, en ik ben blij dat ik er nu een op mijn kamer heb staan. Het is alleen niet zo goed voor mijn concentratie dat bij het huiswerk moet blijven, telkens zit ik te spelen met mijn hamster. Weg concentratie. Maar Jack is wel heel erg lief!

Ik ben heel erg blij met mijn birthday presents, en het gekregen geld. Van het geld wat ik heb gekregen weet ik nog niet wat ik ga kopen, het kan zijn dat ik het spaar, of ik koop een nieuw paar All Stars. Lastige keuze, ik ben niet zo van het sparen dus misschien moet ik daar eens mee beginnen!

Wat zeg jij: sparen of een nieuw paar All Stars?

Zoals jullie hebben kunnen lezen was afgelopen vrijdag mijn verjaardag, de dag dat ik eindelijk 16 zou worden! Ik heb een erg leuke verja...