Persoonlijk || It's my 16th birthday!

08:30 Nannick 0 Comments

YEEEEEAAAH!!! Het is vandaag vrijdag 17 augustus en zoals jullie natuurlijk allemaal weten, betekend dat dat ik vandaag jarig ben. Ein-de-lijk! Ik mag met trots zeggen dat ik 16 ben geworden. Ik heb het hele jaar naar deze dag uitgekeken, Nannick is eindelijk zestien. Ik ben niet zo'n zuiplap dat ik daarom blij ben dat ik legaal alcohol mag kopen, maar het feit dát je het mag is leuk. Je mag bij de meeste feesten gewoon binnen komen en denderen en niemand die je tegenhoudt! Klinkt als muziek in de oortjes.



Vandaag moet ik helaas, hoe krijgen ze het voor elkaar, mijn boeken op school ophalen. Maar dat doe ik met liefde, want dan ben ik eindelijk is een keertje op school jarig. En het is toch maar voor een uurtje.

Ik hou ervan om jarig te zijn, gezellig allemaal mensen om me heen die ik lief heb. Sommige maakt verjaardagen helemaal niets uit, maar voor mij is het echt een dag waar ik naar uit kijk! Ik vind het altijd jammer als het weer voorbij is, dan moet ik weer een jaar wachten. Maar goed, vandaag it's my birthday en ik ga ervan genieten. Over de hele dag verspreid komen er vrienden en familie. Me likes!

It's my sweet sixteen bitchesss! Fijne dag vandaag :D

YEEEEEAAAH!!! Het is vandaag vrijdag 17 augustus en zoals jullie natuurlijk allemaal weten, betekend dat dat ik vandaag jarig ben. Ein-de-li...