Review || Catrice Highlighter Pen "Eye Like"

12:00 Nannick 0 Comments


Eye like, you like, we like the highlighter pen. Tot voor kort had Catrice nog geen highlighters in haar assortiment, maar sinds kort wel. Om precies te zijn een Made to Stay Highlighter Pen. Omdat de Eyeshadow Pens uit de "Coolibri" limited edition ook bij mij in de smaak vielen, bedacht ik me dat ik deze ook wel toppie zou vinden. En mijn gedachte zat helemaal goed. Lees meer over dit fijne, compacte, mooie en handige highlighter pennetje.

Deze highlighter hoort bij de 'Made To Stay' producten, waarvan er ook een aantal oogschaduws in het assortiment zitten. Het pennetje, 'Eye Like', is er maar in 1 kleur en kost €3.79. Het zo best gaaf zijn als Catrice met meerdere kleuren zou komen. Ik zeg: geen slecht plan.


De verpakking van deze highlighter pen is echt mega handig. Mijn voorkeur gaat altijd uit naar iets wat handig, compact en makkelijk in de hand ligt, net zoals dit pennetje dus. In de pen zit een mooi lichtroze highlighter. De verpakking gaat makkelijk open en dicht en je kan het product eruit draaien. Als je het helemaal uitdraait, heb je ongeveer 3 centimeter. Net zoals bij de Eyeshadow Pens uit de 'Coolibri' LE. Geloof me, dat is niet zomaar op! Tenzij je er hele andere dingen mee gaat doen.


Je zou denken dat je dit alleen voor je ogen kunt gebruiken, maar niets is minder waar! Deze highlighter kan je namelijk gerust op je jukbeenderen gebruiken of waar jij in je gezicht maar iets wil highlighten (lees: wenkbrauwbot of binnenste ooghoek). Het kan allemaal! Je kan het zelfs als oogschaduw gebruiken, iets wat ook erg mooi is.


De highlighter pen is romig, heeft een goede pigmentatie en doordat 'ie zo romig is kan je het makkelijk uitvegen tot een subtieler effect. Met een oogschaduwbasis blijft de highlighter de hele dag netjes op zijn plek. Ik vind de kleur erg mooi, het is niet duidelijk aanwezig maar er is wel degelijk een verandering. Je ziet het goed als je nog maar één oog hebt gedaan. Een highlighter zorgt voor een frisse oogopslag, waar zelfs een bak koffie niet tegen op kan. Ik hou van dit product!

Deze highlighter past overal bij, zowel bij een smokey eyes als bij een neutrale look. Het geeft net iets extra's, iets wat de look helemaal afmaakt. Ik kan er nog wel langer over door lullen, maar volgens mij is alles gezegd. Het is gewoon een top product en gebruik ik elke dag met veel liefde!

"Eye Like" is te koop voor €3.79 bij het Kruidvat. Deze pen houdt van mij en ik van hem!  Gebruik jij highlighters?

Eye like, you like, we like the highlighter pen. Tot voor kort had Catrice nog geen highlighters in haar assortiment, maar sinds kort wel...