Review || Kiko Colour Sphere Eyeshadow 36

12:00 Nannick 0 Comments



Een week geleden zat ik nog lekker in het zonnige Italië, met meer dan 35 graden met mijn voetjes in het zwembad. Kijk, dat is pas leven. Nu ik weer in Nederland ben, ben ik aan het genieten van het getik van de regen op mijn raam als ik blogs typ. Allebei fijn. Maar om even to the point te komen, tijdens mijn vakantie was ik in Milaan. En Kiko is het mooiste Milaanse merk wat ik ken! Vandaar dat ik mezelf er niet van kon weerhouden om de winkel straal voorbij te lopen. Serieus, wat een mooi merk! Waarom hebben ze dat niet in Nederland? Ja omdat het een Italiaans merk is, duhh. De oogschaduw die ik vandaag ga reviewen is één van de dingen die ik daar heb gekocht.



In de winkel van Kiko keek ik mijn ogen uit, een hele winkel vol met alleen maar producten van Kiko. Dat is best wel vet. Na een half uur te staan twijfelen leek het me geschikt om nummer 36 mee naar huis te nemen. Ja, dat klinkt ook niet hé. Het enige minpuntje: geef die mooie oogschaduws toch is een naam! Afgezien van de stomme naam is het wel een super mooi en apart kleurtje.


De oogschaduws zitten verpakt in een zwart mat doosje, waar je nog wel de kleur doorheen kunt zien. Er zit namelijk gewoon een gat, haha. De verpakking doet me een beetje denken aan MAC, omdat die ook zwart, vierkant en ronde oogschaduws hebben. Straalt luxe uit, vind ik. Zoals je kan zien op de foto bevat de oogschaduw 1.8 gram. Het is een gebakken oogschaduw, dat vind ik altijd fijner, want ik heb het idee dat er van gebakken oogschaduw meer kleur af komt. En het is ook makkelijker in gebruik als je het nat gebruikt.


Dit is dan het kleurtje, wat issie mooooooi! Het was erg moeilijk om een kleur uit te kiezen, omdat Kiko nogal veel verschillende kleuren in haar assortiment heeft zitten. Waarom ik voor dit kleurtje heb gekozen? Omdat 'ie lekker veel shimmer bevat, hij is mooi voor op het bewegende ooglid maar ook perfect voor in de crease. Zelfs als je geen zin hebt om oogschaduw aan te brengen, kan je deze kleur snel op je onderste wimperrand doen. Genoeg variatie, en dat zoek ik in een oogschaduw!


En WOW! Wat een pigmentatie, deze prachtige kleur kwam al tevoren bij één veeg! En dat nog zonder oogschaduwbasis, ik ben erg onder de indruk. Ik heb ook een onscherpe foto ernaast gezet, zodat jullie goed de hoeveelheid shimmer kunnen zien. Ik hou van shimmer, dus ik vind het echt een super mooie kleur (volgens mij al de 100ste keer dat ik dit heb gezegd). Wel moet je uitkijken met fall- out, ik heb alweer gezien dat deze oogschaduw daar erg goed in is. Als je netjes te werk gaat moet dat geen probleem zijn. En oh ja, mocht je fall- out hebben: niet met je vingers wegvegen maar met een fluffy kwast.

Ik ben erg blij met deze kleur en kan dan ook niet wachten om er een look mee te maken, die jullie natuurlijk snel genoeg zullen zien! Ben je in Italië ga dan vooral even naar een drogist of naar de Kiko winkel, een aanrader. Ik durf te wedden dat je niet kunt kiezen! Later deze week komt er nog een review van 2 prachtige nagellak kleurtjes. Stay tuned!

Deze oogschaduw was in Milaan in de aanbieding, hij kostte €3,50. De originele prijs weet ik niet! Maar in ieder geval niet veel duurder. Hebben jullie al iets van Kiko, zo ja wat vindt je van het merk?

Een week geleden zat ik nog lekker in het zonnige Italië, met meer dan 35 graden met mijn voetjes in het zwembad. Kijk, dat is pas leven...