Swatch || 2x Kiko nail polish

12:00 Nannick 0 Comments


Ik vertelde jullie dat ik naar Italië was geweest, tijdens mijn bezoekje aan Milaan kon ik het natuurlijk niet laten om wat van Kiko te kopen. Jullie zagen de prachtige oogschaduw al langskomen, maar de lakjes nog niet. En die ga ik vandaag laten zien. Het zijn nummer 340 en 345, eigenlijk wilde ik er nog veel meer meenemen, want ze waren allemaal zo mooi. Het was moeilijk om een kleur te kiezen, uiteindelijk koos ik voor 2 pastel kleurtjes die best leuk bij elkaar matchen. Benieuwd wat ik van de Kiko nagellakjes vind?


De potjes van Kiko vind ik er erg mooi, simpel, maar luxe uitzien. De nagellakjes doen me een beetje denken aan de Hema. Ze hebben een groot formaat, zo zijn ook de kwastjes niet aan de kleine kant. Wat soms voor een lichte irritatie zorgt, maar dat later dit artikel. De potjes bevatten 11 ML. Dat is overigens best veel en krijg je niet zomaar op.


Ik heb trouwens mijn nagels weer kort laten vijlen, ik vond ze nogal irritant worden met de lengte die ik had. Wel moet ik er erg aan wennen, maar ik vind het niet lelijk. Op de foto's zijn ze nog best lang, mijn camera maakt het mooier dan dat het is. Ze komen nu net boven mijn vingers uit, netjes en verzorgd. Hier komt van de week nog een artikel over!


Allereerst nummer 345! Stom, dat ze geen namen hebben, maar goed. 345 is een mooi licht groen kleurtje wat perfect dekt in 2 lagen. Bij de eerste laag weet je niet wat je ziet en was ik benieuwd of dat ooit nog ging goed komen. En dat kwam het. Bij de 2e laag is 'ie super mooi. Ik vind het een mooi kleurtje voor zowel in de winter als voor in de zomer.


Dit is nummer 340, 340 (awrh) dekt ook in 2 lagen. Het is een super fel blauw kleurtje die je niet zomaar over het hoofd kunt zien. Ook bij deze had ik mijn twijfels bij de 1e laag, maar ook dit is weer goed gekomen. Dit is echt een zomers kleurtje wat ik vaak ga dragen!

Ik ben echt tevreden over de kwaliteit van Kiko, het enige nadeel is dat de kwastjes net wat aan de grote kant zijn. Soms lukt het me niet om helemaal netjes te lakken. Maar afgezien van dát is Kiko echt een top merk. Ik wil alle kleuren, eerst maar even een tripje naar Milaan boeken. Doen we ff.

Kiko nagellak kost €2.50 en is alleen in Italië en bij sommige Duitslandse drogisten te koop! Kiko is awesome, als je het tegen komt: loop het NIET voorbij. 

Ik vertelde jullie dat ik naar Italië was geweest, tijdens mijn bezoekje aan Milaan kon ik het natuurlijk niet laten om wat van Kiko te...