Tag || Als ik een ... was, dan was ik een ...

12:00 Nannick 0 Comments

Een tag is altijd leuk om in te vullen en om te lezen. Nu heb ik de 'Als ik een ... was, dan was ik een ...' tag. Dit keer is 'ie erg lang, met maar liefst 27 voorbeelden. Ja dat is erg veel, en ik heb ze allemaal voor jullie beantwoord! Dus altijd al willen weten wat voor dier, gereedschap, tijdstip, maand of auto ik zou willen zijn, dan moet je zeker deze tag even lezen. Neem het niet te serieus, alsjeblieft.




Als ik een maand was, dan was ik augustus
Het is vandaag 1 augustus, oh yeah! Augustus is een mooie maand. Een maand waarin het al-tijd zomer is, wat ik het liefste heb. Ik ben niet zo van de herfst en de winter. En in augustus ben ik ook nog eens jarig, 2 goede redenen dus.

Als ik een dag was, dan was ik zondag
Waarom zondag zou je denken? Maar zondag is echt een heerlijke dag hoor. Een dag waarop niets hoeft en je bij wijze van spreken zonder make- up en in je joggingsbroek door het huis kan lopen. Heerlijk! 

Als ik een tijdstip was, dan was ik 3 uur 's middags
Geen idee waarom ik voor 3 uur heb gekozen. Ik vind het wel een mooie tijd. Midden op de middag, meestal is 3 uur ook koffietijd en met z'n allen kletsen. Dat vind ik altijd wel gezellig!

Als ik een planeet was, dan was ik Venus
Gewoon vanwege het feit dat ik een vrouw ben, en Venus staat voor de vrouwen!



Als ik een dier was, dan was ik een pinguin
Pinguins zijn zo enorm schattig, als ik ooit de kans krijg om een pinguin te zijn zou ik daar niet over na hoeven te denken. Fuck reality.

Als ik een richting was, dan was ik zuid
Omdat het in het zuiden van de wereld altijd warm is! Daar bevind ik mij trouwens nu ook, lekker in Italië <3. Love vakantie.

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een bed
Een bed ligt gewoon te lekker, daar is iedereen het met me mee eens. Dus waarom zou ik geen bed willen zijn? Iedereen houdt van me.

Als ik een vloeistof was, dan was ik Coca Cola Cherry
Simpel weg omdat dat de aller lekkerste Coca Cola ever is! Stiekem vind ik dit veel lekkerder dan de normale Coca Cola. De smaak vanille wil ik ook nog proberen, als die ooit bij ons in de supermarkt wordt verkocht.


Als ik een boom was, dan was ik een boom met bloesem
Over het algemeen heb ik niets met bomen, ik weet dan ook echt niet hoe alle bomen heten dus ik wil gewoon een boom met bloesem zijn. Gewoon omdat bloesem een boom een stuk mooier maakt. Niet alleen de boom, maar ook de omgeving. Liefde voor bloesem.

Als ik een gereedschap was, dan was ik een hamer
Ik moest toch iets kiezen...? Ik ben niet zo technisch.

Als ik een bloem was, dan was ik een roos
Rozen zijn mooi en ik doe er iedereen een plezier mee. Precies wat ik wil bereiken.

Als ik een weersoort was, dan was ik de zon
De zon zorgt voor warmte en vrolijkheid, ik hou nou eenmaal van vrolijkheid dus ik ben niets liever dan de zon. Happy sunshine.


Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano
Omdat een piano een mooi geluid maakt en omdat ik met andere instrumenten niets heb.

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een lach
Een lach is mooi, leuk en grappig om te zien. Als iemand lacht dan is diegene vrolijk en dat past wel bij me.

Als ik een kleur was, dan was ik neon groen

Neon groen vind ik echt een vette kleur, sowieso is fel groen een van mijn favoriete kleuren. Neon groen doet het helemaal goed. Het bovenstaande drankje/ijsje lijkt me daarom erg lekker.

Als ik een emotie was, dan was ik blijdschap
Blijdschap is toch een emotie? Blijdschap is leuk en iedereen is er happy door.



Als ik een fruitsoort was, dan was ik ananas
Ananas is mijn lievelings fruit, niets kan tippen aan ananas! 

Als ik een element was, dan was ik water
Water is handig, als je dorst hebt en als je het warm hebt. Niet?

Als ik eten was, dan was ik een pak roze koeken
Simpel weg omdat roze koeken mijn lievelingskoekjes zijn, zonder roze koeken is mijn leven niet compleet. Roze koeken for life.

Als ik een auto was, dan was ik een limousine
Omdat een limousine luxe uitstraalt.



Als ik een plek was, dan was ik een druk bezocht winkelstraatje
Een druk bezocht winkelstraatje is altijd gezellig, veel winkeltjes, plekken waar je kan eten en veel mensen. Omdat ik een echt stadsmeisje ben zou ik die plek wel willen zijn.

Als ik een stof was, dan was ik kant
Kant heeft een luxe en sexy uitstraling.

Als ik een smaak was, dan was ik zoet
Geen idee waarom ik zoet wil zijn, maar zuur en bitter klonken niet best.

Als ik een voorwerp was, dan was ik een camera
Met een camera kun je mooie foto's maken, van iets wat je niet wil vergeten. Een camera zorgt voor herinneringen. Dat vind ik mooi.



Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik een oog
Met een oog kan je alles zien, ik als nieuwsgierig mensje zou dan ook niets willen missen. En denk aan de mooie oogschaduw die dan op je ligt...

Als ik een liedje was, dan was ik Summer Jam van The Underdog Project
Dit liedje geeft mij en iedereen om mij heen een zomergevoel, iets wat we allemaal wel willen.

Als ik een paar schoenen was, was ik een paar rode All Stars
Omdat ik die ook heb, ze lopen lekker en ze zien er ook nog eens super gaaf uit!

Jep, dat was 'm al weer! Sommigen compleet onzin en anderen interessant. Ik tag niemand in het bijzonder dus als jij deze tag wilt overnemen dan mag je gerust je gang gaan

Een tag is altijd leuk om in te vullen en om te lezen. Nu heb ik de 'Als ik een ... was, dan was ik een ...' tag. Dit keer is '...