Celeb look: Sylvie van der Vaart

11:00 Nannick 0 Comments


Sylvie Françoise van der Vaart-Meis is haar volledige naam, we hebben het natuurlijk over de wel bekende Sylvie. Ze is actrice, model en Nederlandse presentatrice. Ze is geboren en getogen op 13 april 1978. De vrouw van de bekende voetballer Raphael van der Vaart. Sylvie heeft onlangs een goede promotie gemaakt, door haar 'Sylvie nails'. Sylvie is een heel erg mooie vrouw, zelfs haar make- up looks zijn amazing! Ze weet precies wat bij haar ogen staat. Maak ik je nieuwsgierig?


Sylvie van der Vaart heeft een mooi gezicht met duidelijke contouren. Natuurlijke looks staan perfect bij haar blonde lange hare. Op deze foto heeft ze trouwens een mooie kleur lipgloss op, perfect nude roze. Staat mooi!


Even een hele andere look, deze foto is gemaakt op de catwalk, al lopend in haar glitterpakje. Haar oogschaduw is afgestemd op haar jurk. Het pakt minder mooi uit dan het neutrale, maar het misstaat haar niet. Verder is misschien haar foundation iets te donker?


Sylvie voor de Jackie! Dit vind ik echt hele mooie foto's. Sylvie heeft mooi golvend haar, prachtig gevormde wenkbrauwen en een mooi natuurlijk gezicht. Neutrale make- up staat haar echt goed!


Aller eerst: ik hou van het jack wat ze aan heeft op deze foto. Bij haar blonde haren staat dat zo stoer! Volgens mij draagt ze ongeveer dezelfde make- up als de eerste foto. Weer neutraal, en weer zo mooi.


Hoewel een smokey eye haar ook heel goed staat. Zoals ik zei: bij Sylvie staat alles. Echt een perfecte smokey eye, zo goed geblend en het maakt haar ogen helemaal niet klein. Een glossy lipgloss op en klaar is Sylvie. Zou zij haar make- up zelf doen?


Van de lange blonde haren opeens naar een kort kapsel. Vorig jaar koos Sylvie voor een kort koppie. Ik vind het onwijs stoer staan, ook dit past weer bij haar gezicht. Ze heeft een mooie bruine ooglook op.


Bij deze foto moet iemand wel druk met het photoshoppen bezig zijn geweest. Kijk naar haar ogen, gewoon bijna eng. Buiten dat, heeft ze wel een super gave ooglook op.


Ik hou van deze look! De haren van Sylvie vind ik super stoer zitten, echt een leuk kapsel. Dat zie ik mezelf ook nog wel dragen. En zoals we gewend zijn, bruine oogmake- up en lichte lipgloss. 


Wauw.


Deze ooglook vind ik onwijs gaaf. Die ga ik echt een keer namaken. Blauw, paars en zilver. De ooglook staat onwijs stoer. Het korte kapsel, de peachy lipgloss en de grote oorbellen maken de look helemaal af. You rock girl!


Dit vind ik een van de mooiste foto's uit dit artikel. De rode glossy lippen staan haar heel mooi, past perfect bij haar rozige appelwangetjes. Neutrale oogmake- up en felle lippen vind ik altijd mooi. Leuk voor op de foto ook!


Vandaag is roooooooood! 


Sylvie met haar korte kapsel. Ze heeft hier een mooi jong gezichtje.


Rockchick!

Zoals je hebt kunnen zien is Sylvie van alle markten thuis. Donkere en neutrale make- up, het staat haar allemaal. Ik vind Sylvie echt super mooi! Veel verschillende soorten kapsels gehad, maar ik denk dat ik het korte het leukst vind.

Wat is jouw mening over Sylvie van der Vaart?

Sylvie Françoise van der Vaart-Meis is haar volledige naam, we hebben het natuurlijk over de wel bekende Sylvie. Ze is actrice, model e...