Essence mee in je 'back to school' make-uptasje

11:00 Nannick 0 Comments


De pennen, potloden, schriften en rollen kaftpapier zijn alweer gekocht. De schoolboeken liggen op je bureau te wachten totdat ze omhult worden door een vrolijk papiertje. De pennen zijn klaar voor gebruik, en je tas staat open voor alle boeken en broodtrommels. Je hebt je mentaal voorbereidt op weer een lange, zware (denk aan de boeken van enorm veel kilo's) en serieuze tijd. Kortom: het is weer tijd om naar school te gaan. Essence brengt daarom een speciale trend edition uit die "Class of 2013" heet en vanaf oktober 2012 verkrijgbaar is. Benieuwd wat Essence voor nieuwe back to school make- upproducten voor jullie in petto heeft? Klik dan op....

EYESHADOW PENNEN
Want to be my freshman?, School's out forever & Blues of being cool.
Verkoopprijs: €1.89


LIPTINT
Alpha better gamma, Ready for rush week?
Verkoopprijs: €1.99


TRANSLUCENT POWDER
Sheerleader
Verkoopprijs €2.99


BLUSH
Alpha better gamma
Verkoopprijs: €2.99


NAIL POLISH
Blues of being cool, School's out forever, Ready for rush week, Alpha better gamma
Verkoopprijs: €1.89


TOPCOAT
College hero
Verkoopprijs: €1.99



HAIR TIES
Verkoopprijs: €1.59


COSMETIC BAG
Verkoopprijs: €2.99




 Ik moet zeggen dat Essence me een klein beetje teleurgesteld heeft. Meestal ben ik altijd enthousiast over haar collecties, maar deze vind ik echt een van de mindere. Naar mijn mening springt er geen product uit, iets wat ik echt moet hebben. Ook de laatste 2 dingen vind ik eigenlijk een beetje overbodig, maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend. De nagellakjes vind ik daarentegen wel weer mooi, vooral de topcoat. Verder is deze collectie niet bij mij in de smaak gevallen.

'Class of 2013' zal vanaf oktober 2012 tijdelijk (!) te koop zijn bij het Kruidvat en Trekpleister (niet in het jaar 2013, haha!). Hoe waren jouw eerste paar schoolweken?

De pennen, potloden, schriften en rollen kaftpapier zijn alweer gekocht. De schoolboeken liggen op je bureau te wachten totdat ze omhult ...