Hét bekende haarserum van de Action

11:00 Nannick 0 Comments


Over dit product zijn talloze reviews op het internet te vinden. Ondanks dat, wil ik mijn mening hier ook even over kwijt. Op internet zijn er alleen maar positieve reviews bekend, maar wat vind ik er eigenlijk van? Is het echt zo goed, geeft het je haar zo'n mooie glans en laat het je pluizige haar voor eeuwig verdwijnen? Kan dit serum mijn haren weer laten shinen ondanks alle chemische kleuringen en hittegolven van de stijltang?

Voordat ik dit product kan reviewen, is het wel handig om te weten wat serum nou eigenlijk is. Een serum is een product wat extra verzorging geeft aan iets. Dit kan zijn voor je gezicht maar ook voor je haren! Het bevat nóg meer verzorgende ingrediënten dan in een shampoo of conditioner. Het is ideaal om je haren hiermee een oppepper te geven. Het beschermt je haren van schadelijke invloeden van buitenaf, bijvoorbeeld de zon, maar het beschermt je haren ook tegen de hitte van een föhn of stijl- of krultang. Daarnaast zorgt een serum ook voor zacht en shiny haar!


Dit serum van Hegron komt van de Action vandaan en is te koop voor €2.99. Er zit 75 ml in. Het zit verpakt in een doorzichtige flacon en het werkt met een pompsysteem. Dit vind ik zelf het fijnst. Op de achterzijde staat hoe je het moet gebruiken en nodig andere informatie.

"Hegron haar serum zorgt direct voor een gald en glanzend effect, het haar voelt zijdezacht aan. Daarnaast helpt het pluizig, dwars en springerig haar in bedwang te houden. Verdeel 1 tot 2 pompjes serum over handdoekdroog of droog haar en breng het in het gewenste model. Vermijd oogcontact anders direct uitspoelen." 


Het spul is plakkerig, doorzichtig en heeft een onweerstaanbaar lekker perzik geurtje. Overheersend is het niet, je blijft het wel na gebruik ruiken. Wie wil er nou niet haar wat ruikt naar perzikjes?
Ik gebruik dit na het wassen van mijn haar (3/4 keer per week). Onder de douche heb ik al shampoo en conditioner gebruikt, aangezien ik elke dag mijn haar stijl, is het verstandig om dit voedende serum te gebruiken. Zelf gebruik ik één pompje, voor iemand met kort haar is dat genoeg, je moet zelf even kijken hoeveel je moet gebruiken.

Ik verdeel het over mijn handen en smeer het in mijn haren. Mijn haren zijn gelijk beschermd tegen de stijltang die er daarna doorheen gaat. Eerst dacht ik dat mijn haar er sneller vet van werd, maar dat kwam niet door dit serum. Mijn haar droogt pluisvrij op, en blijft zacht en glad aanvoelen. Iets wat ik ook heel fijn vind aan dit serum, is dat het een glanzende gloed aan mijn haren geeft. Vooral in de zon geeft dat een mooi resultaat. Me is happy!


Dit serum laat mijn felrode haren shinen en laat ze niet teleurgesteld worden door de stijltang. Met dit serum kan mijn haar alles aan. Zowel stijltang als heftige haarkleuring! Ik wil niets anders meer. Dit serum is inderdaad, zoals uit vele reviews blijkt, een van de beste serums aller tijden! En vooral voor zo'n prijs, daar zou je het liefst een hele voorraad van inslaan. Een tijd terug zag mijn haar er niet zo best uit door al dat stijlen en kleuren, maar nu is het weer helemaal goed.

Kom je wel eens bij de Action? Neem dit serum dan zeker mee, een echte aanrader. Als je het mij vraagt: 10+. Het Hegron haar serum is te koop bij de Action voor €2.99. 

Over dit product zijn talloze reviews op het internet te vinden. Ondanks dat, wil ik mijn mening hier ook even over kwijt. Op internet zi...