Let's take a photo #13

11:20 Nannick 0 Comments


Op dit moment zit ik in het geweldige Rome, maar ik heb voor jullie van te voren nog wel een Let's take a photo artikel geschreven. Gewoon omdat dat deze week absoluut niet kan ontbreken. De foto's die ik op zondag heb gemaakt zitten hier niet bij, omdat ik daar geen tijd meer voor had. Die zien jullie wel in de volgende editie!


School is weer begonnen hoor, ik was ik bezig met het uitschrijven van Geschiedenis.


Deze foto heeft swag. Vindt je niet?


Uber happiness, met lieve Lisan!


Zo wordt het maken van wiskunde toch wel iets leuker, thanks to lieve Madelon haha.


Vorige week zaterdag ging mijn neef trouwen! Dit is de outfit die ik aan had, de hele rechtse voor de duidelijkheid.


Ik had met mezelf een afspraak gemaakt dat ik niet zou gaan shoppen voordat ik naar Rome ging. Maar toen ik deze broek bij de H&M tegenkwam kon ik niets anders dan hem kopen. Ik vind hem zo ongelofelijk gaaf en stoer. Toen ik hem aan had voelde ik me wel een beetje aangestaard op school.


Eerst in de regen buiten gym en daarna binnen gym waardoor mijn haar de rest van de dag niet meer goed heeft gezeten. Leven is hard.


Jack! Altijd als ik een foto van Jack op Instagram zet, komen er super veel likes. Schattige Jack wordt geliefd :).


Deutsch lernen op bed.


Kijk mijn haar hier stijl zijn, zo stijl heb ik het volgens mij nog nooit gezien. Vind het eigenlijk wel heel mooi. Maar meestal als ik ga fietsen gaat mijn haar toch weer krullen en komt er gratis en voor niks volume in. Happy me.


Als de hele klas economie heeft, hebben Catty en ik forever alone een tussenuur. Deze keer zaten we die uit op de grond met een beker koffie (en chocomelk voor mij). Op stoelen zitten is too mainstream.


Met Lisan The Proposal kijken met de lekkerste chips ever.


Een van mijn eerste mascara's, die nog al die tijd een favoriet is gebleven. Ik wil niet meer anders. Hier komt nog een review van, binnenkort.


Onderweg naar Kronenburg zagen we deze lucht, was best mooi. Foto's maken in een rijdende auto is nog best moeilijk.


Hoi.


Popcorn tijdens CKV, we keken de film Angels and Demons. Super gave film overigens. Bij CKV mogen we tijdens een film altijd eten, een uur van te voren gaat iedereen dan massaal naar het dorp om lekkere dingen te kopen. Zodat ze dat tijdens de film allemaal kunnen opeten, zo'n grappig gezicht. Die leraar vindt dat ook gewoon goed. Nice!


Liggen op stoelen, omdat we moe zijn.


Chocolademelk om op de koude ochtend warm te worden.


Leren voor Nederlands, dit keer over drogredenen. Verklaar me voor gek, maar Nederlands leren vind ik zo leuk. Het feit dat ik fouten bij anderen kan ontdekken geeft me een goed gevoel. Niet gek, aangezien ik later Nederlands wil studeren.


Met lief broertje! Ik kreeg hem eindelijk op de foto, jammer dat het iPhone kwaliteit is, anders was het een leuke foto geweest.

 
Terug in de tijd. 8 mei met Anne in Dresden!


Rome komt dichterbij, op dit moment dat jullie dit zitten ben ik er al. YAY, 28 graden!


Hier kan ik best een weekje mee leven, even na-zomeren. Die zomer hadden we in Nederland toch niet.

Fijne dag vandaag! Ik ga genieten van het weer en alles wat ik te zien krijg in Rome. De volgende Let's take a photo zit natuurlijk vol met foto's uit Rome!

Op dit moment zit ik in het geweldige Rome, maar ik heb voor jullie van te voren nog wel een Let's take a photo artikel geschreven....