Mijn parfum stash inclusief samples

11:00 Nannick 0 Comments


Vroeger vond ik alle parfums waar ik aan rook lekker, ik had niet echt een smaak en kocht alles wat maar zoet en lekker rook. Nu is het anders. Ik heb parfums die echt bij mij passen en die ik telkens maar opnieuw koop. Zonder ook maar enige twijfel. Die parfums zijn de echte real- ones. Sinds kort kan ik ze zo uit het schap halen en toevoegen aan mijn parfum stash. Inmiddels heb ik er (voor mij doen) best veel en wil ik ze graag laten zien!

Mijn parfum stash bevat geen dure parfums, enkele samples maar geen full size parfums. De full size parfums die ik heb zijn meestal goedkoop. Afgezien van DKNY, maar die is jammer genoeg op gegaan. Ik laat je dus mijn full size en samples zien.


Ik kan niet precies beschrijven wat mijn smaak is. Sowieso vind ik dat heel moeilijk, daarom zie je ook weinig parfum reviews voorbij komen. In ieder geval hou ik niet van hele sterke parfums. Parfums moeten me laten denken aan de zomer. Parfums waar je blij van wordt en waar je zo van kan opknappen. Ja, die bestaan. Mijn voorkeur gaat overigens eerder uit naar wat zoetere geuren, niet overheersend maar gewoon zoet.


Als eerste de parfums die ik het langst heb van allemaal! Links zie je een neppe variant van 'Pure Poison' Dior. Deze kreeg ik een tijd terug van mijn tante, die ze had gekocht op de markt in Nijmegen. Ze wist dat ik die geur lekker vind, lief dat ze hem kocht. Gelijk 100 ml, dus daar kan ik nog wel even mee vooruit. Ik spuit hem elke avond op voordat ik ga slapen (ben ik trouwens de enige die dat doet?) en hij is nog steeds niet op. Overigens ruikt 'ie niet helemaal naar 'de echte' Pure Poison, hij komt wel dicht in de buurt. Voor €5 mag ik niet klagen.

De flacon met de rode oortjes, en met het schattige strikje, is 'Play It Rock' van Playboy. Deze geur behoort echt tot een van mijn favorieten. Overigens ook de nieuwe 'VIP' van Playboy, ik gok dat dat de volgende wordt die ik ga kopen. Deze is namelijk toch bijna leeg. Dit luchtje van Playboy heb ik heel vaak gedragen en past echt bij mij. Sommige mensen herkennen mij zelfs met deze parfum. Ik koop hem zeker weten opnieuw. Deze geur is iets minder zoet, maar nog wel heel lekker.


Ik had jullie verteld dat ook Essence nieuwe geuren in haar assortiment heeft gestopt. Waarvan ik 'Like A New Love' heb gekocht. In het begin vond ik dit echt een lekker geurtje, maar nu vind ik hem toch echt té zoet. Ik spuit hem nooit meer op. Zonde, maar ik ga geen parfum opspuiten die ik niet lekker vind.

Dit kleine schattige parfum flesje komt van de DA, daar kan je geuren voor €5 kopen. Er staan er maar een paar, maar dit is samen met veel anderen meiden mijn favoriet. Ik koop hem steeds opnieuw. Hij is zo handig voor in mijn tas, lekker klein! Ik heb overigens geen idee hoe deze heet, iemand? Je kunt ze in ieder geval kopen bij de DA!


En dan heb je nog de samples! Samples vind ik zo leuk om te krijgen, ik ben ze aan het sparen, haha. Sinds mijn verjaardag. Samples zijn zo handig, degene die hier op de foto staan vind ik allemaal lekker. En ik zit er serieus over na te denken om ze allemaal full size te kopen. Zou best vet zijn, maar kost ook veel geld! Daisy van Marc Jacobs heb ik van Lisan gekregen als vakantie cadeautje, super lief en ik vind de flacon er echt mega schattig uit zien. De geur is ook echt god-de-lijk, naast Gucci Guilty mijn favoriet numero II.

De samples daaronder zijn van verschillende merken, ik vind alle samples lekker. Mexx vooral, die ruikt zo lekker fris. Die van Naomi Campbell (de onderste) vind ik iets minder, maar als nog niet vies! Gucci is bij mij altijd goed, dus de nieuwe 'Premiere' vind ik ook lekker! Die van Mexx wil ik full size, want die is niet eens zo duur!

Dit was mijn (nog) kleine parfum stash, mijn lijstje van parfums die ik nog moet kopen is nu:
- Gucci Guilty
- Playboy VIP
- Mexx Pure
- DA parfum
- Playboy 'Play It Rock'
Zo kan ik elke dag een andere geur opspuiten! ;)

Gebruik jij veel parfum? Zo ja, vertel me jouw favoriete geur. Ik ben erg benieuwd naar jullie geuren...

Vroeger vond ik alle parfums waar ik aan rook lekker, ik had niet echt een smaak en kocht alles wat maar zoet en lekker rook. Nu is het a...