Welcome to the USA (inspiratie)

11:00 Nannick 0 Comments


Vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie, dit keer met the USA als onderwerp. Amerika is gaaf en vind ik ontzettend mooi, ik wil er dan ook zeker zo snel mogelijk naar toe. Het lijkt me echt awesome om daar rond te lopen en om alle mooie staten te bezoeken. Om alvast in de stemming te komen, heb ik zoveel mogelijk afbeeldingen bij elkaar gesprokkeld. waarop ook maar één klein onderdeel te maken heeft met the USA. Here we come bitches.


































Die USA All Stars vind ik echt onwijs gaaf, ik wil ze ook. Weet iemand waar ik die kan kopen? (niet via internet alsjeblieft) Waar in Amerika zou jij graag heen willen?

Vandaag heb ik een inspiratie artikel voor jullie, dit keer met the USA als onderwerp. Amerika is gaaf en vind ik ontzettend mooi, ik w...