Alle pas gekochte spulletjes bij elkaar: een nieuwe shoplog.

11:00 Nannick 0 Comments

De afgelopen tijd zat ik niet stil en was ik regelmatig te vinden in de winkelstraten of in de online shop bij H&M. Ik ben een pro in het snel uitgeven van geld, wat overigens niet heel positief is. Het positieve is makkelijk, je krijgt er zoveel leuke dingen voor terug waar ik zo blij mee kan zijn, dat het geld het dubbel dwars waard is. Maar om gelijk AL je geld uit te geven aan het begin van de maand, is ook niet zo slim. Dat  moet ik de volgende keer toch maar anders doen, al bedenk ik me dat elke maand. En raad eens, het is nog geen een maand gelukt. Oeps. Elke keer ben ik toch wel heel erg blij met alles wat ik heb gekocht, in dit artikel heb ik alles bij elkaar gegooid van de afgelopen tijd. Inclusief de gekochte dingen in Rome.


Als eerste, hetgeen waar ik heel blij mee ben. Eigenlijk kan ik dat dan bij alles zeggen, maar dit vind ik toch wel heel leuk. Als je in Rome bent geweest moet je toch wel een I LOVE ROMA trui gekocht hebben. Deze trui heb ik uiteindelijk voor €10 gekocht, en ik vind hem tof! Ze hadden hem in veel kleuren, maar zwart staat mij het mooist en in combinatie met wit en rood vind ik hem gewoon helemaal te gek. De afgelopen weken heb ik zowat in deze trui geleefd. Als ik thuis kwam van een lange dag school, na het douchen om er lekker mee op de bank te kruipen en op een zondag waarop ik geen zin heb om me normaal aan te gaan kleden. Gister was daar een perfect voorbeeld voor. Ik hou van deze trui.



Om me toch een beetje voor te gaan bereiden op de winter heb ik alvast een paar handschoenen en een muts gekocht. Beide komen van de H&M. Vroeger was ik niet zo van de mutsen, omdat ik toen nog niet lang genoeg haar had om het onder de muts uit te laten komen. Dan leek het net alsof ik geen haar had. Nu kan dat wel, mijn fel rode lok komt er onderuit en ik vind het echt leuk staan. En de handschoenen, do i need to say more? Ik vind ze ge-wel-dig! De muts was €7.95 en de handschoenen €9.95.


De spulletjes die ik in Rome had gekocht! Een piloten zonnebril, omdat mijne, die 2 jaar terug bij de Glamour zat, langzamerhand aan het sterven is. Tijd voor een nieuwe en voor deze hoefde ik toch maar €5 te betalen. Dus wat houdt me tegen? Hét make- upmerk van Italië is Kiko, een geweldig merk met mooie make- up producten. De prijs ligt net hoger dan dat van Catrice, maar alsnog goed betaalbaar. In de zomervakantie was ik in Italië ook naar de Kiko geweest en bedacht me dat ik in Rome weer wat moest kopen. Dit keer viel het parfum en het oogschaduwpalette me op. Dat palette zag ik in Milaan ook al, maar toen vond ik hem te duur. In Rome had het nog steeds dezelfde prijs, maar ik wilde iets moois voor mezelf kopen. En dat is dit palette zeker. Zowel de parfum als de oogschaduw kostte rond de €15. De review van het oogschaduw palette staat binnenkort online!


Ik heb een echte broeken- tik, mama probeerde me een tijd terug voorzichtig te melden dat ik geen nieuwe broeken meer mocht kopen. Omdat ik er al 13 heb. Precies op het moment dat ze dat zei kwam ik deze broek tegen, sowieso dat deze mee naar huis moest. Een broek met tribal print, helemaal te gek! En hij kostte maar €10, ik kon geen redenen verzinnen waarom ik hem niet zou kopen. De beslissing was al snel gemaakt, met de afspraak dat ik voorlopig geen broeken meer ging kopen. Deal! Als ik deze broek maar mocht kopen.


 Om helemaal winter-proof de winter te betreden kreeg ik ook een nieuwe winterjas van mama. Ik wilde deze winter anders dan anders, geen standaard zwarte jas. Wel wilde ik een jas met knopen die wat langer is. Bij de H&m kwam ik dé jas tegen, in 4 verschillende kleuren: rood, zwart, beige en donkergroen. Ik twijfelde tussen rood en donkergroen, uiteindelijk koos ik voor de donkergroene. Gewoon omdat het mooi past bij mijn rode haren. Volgens mij was 'ie €39.95. Ik ben helemaal blij met deze jas.


Bij het '10 random facts' artikel schreef ik dat ik veel meer met rode lippen te zien was. Deze leende ik afgelopen week van een meisje uit mijn klas en ik was verkocht. Ik moest en zou hem ook hebben. Een review volgt uiteraard nog! Deze longlasting lipstain van Catrice kost €3.99.


Mijn nieuwe liefde: deze super vette zwarte boots, met het allerbelangrijkste: studs! Aan het begin van de winkelstraat in Arnhem zit een leuk winkeltje, waar ze veel schoenen en kleding met studs verkopen. Ik als studs- liefhebber wilde het liefst alles kopen waar ook maar één stud opzat, jammer genoeg liet mijn portemonnee dat niet toe. Deze schoenen zijn stevig, lopen als een tierelier en hebben studs aan elk één zijde. Iedereen loopt met dat soort boots, maar ik heb ze nog niet zien lopen met boots avec studs. Deze kostte €30. 3 keer raden welke schoenen ik morgen naar school aandoe?

 Van te voren was ik enorm enthousiast over de pigmenten van Essence, toen ze eenmaal in de winkel lagen keek ik er niet naar om. Ik vond ze niet zo indrukwekkend en al helemaal niet voor €3.99 per stuk. Het werd een stuk aantrekkelijker toen ik ze van de week in de kortingsbak trof. 1 euro voor 2 felle pigmenten? 06 WOW it's orange! en 18 little mermaid gingen mee naar huis. Ik weet niet zeker of ik ze ga reviewen, aangezien er alweer een nieuwe limited edition in de winkels ligt. Wat willen jullie, wel of geen review?

Met al mijn aankopen ben ik super blij. Voor de aankomende tijd heb ik een no- buy opgesteld. In de herfstvakantie ga ik veel werken en even wat geld sparen. Niet alles wordt meer uitgegeven aan make- up en kleding, Nannick. We gaan sparen voor andere leuke dingen, zoals uitgaan of een dagje weg. Hopen dat het me lukt!

Wat vinden jullie van mijn geshopte spulletjes? En hebben jullie wel eens een no- buy voor jezelf opgesteld? Hoe verliep dat?

De afgelopen tijd zat ik niet stil en was ik regelmatig te vinden in de winkelstraten of in de online shop bij H&M. Ik ben een pro in h...