H&M kleding waarvan ik denk: DIE MOET IK HEBBEN

11:00 Nannick 0 Comments

Ik vind het altijd knap van mezelf hoe ik het voor elkaar krijg om leuke kleding te vinden terwijl ik aan het sparen ben. Waarom zijn er net nu alleen maar super leuke kledingstukken bij de kledingwinkels te vinden? Zo gaat het sparen ook niet echt lekker, vooral niet als je ook de meest dure dingen bij elkaar zoekt. Zoals ik dat deed. Ik stelde een autumn wishlist samen, alle kledingstukken zijn te koop bij H&M. Klik verder voor de prijzen. 




Vest €29.95 - De laatste tijd ben ik van de kleding met een tribal print erop, je ziet het nog niet heel veel. Alleen bij H&M. Ik houd ervan! Dit vest vind ik ongelofelijk gaaf. De combinatie donkerblauw met licht roze vind ik erg mooi.
Trui €34.95 - Dit is niet de meest goedkope trui die ik tot nu toe gezien heb. Hij is nog al duur, vooral voor een trui. Maar lichtgroen vind ik een mooie kleur en het patroon op de trui vind ik erg leuk.
Overhemdblouse €19.95 - Dit blouse heb ik laatst in de winkel ook aan gehad. Ik zocht namelijk nog een licht spijkerblouse. Deze zat heel lekker en was ook super mooi, maar ik kwam geld te kort. Ik wil hem nu als nog hebben!
Top €12.95 - Dit top is echt gaaf! Op de schouders zitten gaten en hij is aan de achterkant langer dan aan de voorkant. Dit zou echt super leuk staan onder een blazer of iets dergelijks!
Pyjama €19.95 - Deze pyjama vind ik echt super schattig en leuk, alleen 20 euro vind ik nog al duur. Het is maar een pyjama en dat hoeft echt niet zo duur te zijn. Ondanks dat vind ik hem wel leuk en ben ik bijna in staat om hem te kopen. Misschien is het handig om te wachten tot 'ie in de uitverkoop gaat.
Top €4.95 - Een leuk basic shirtje, wat je met bijna alles kan combineren. Mooie kleur voor in de herfst, vind ik.
Capuchontrui €24.95 - Deze trui heb ik al een tijdje op het oog. Ik houd van dat soort truien. Lekker dik en met een leuke kleur. Deze donkergroene mag ook wel bij mijn truien- collectie.
Kousen €6.95 - Oh mijn god, deze kousen vind ik echt vet! Weer die tribal print! Dit is heel gaaf als je de kousen boven je schoenen laat uitkomen. Ik zie het al helemaal voor me, deze moet en zal ik kopen!

Al deze kledingstukken ga ik niet in een keer kopen, want dan heb ik eerst €155.60 nodig. Ah, waarom is alles zo duur? Heb jij ook al leuke dingen bij de H&M gevonden? 

Ik vind het altijd knap van mezelf hoe ik het voor elkaar krijg om leuke kleding te vinden terwijl ik aan het sparen ben. Waarom zijn er ne...